Joe heeft een nieuw trucje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Titi's mama
Vlieger

Joe heeft een nieuw trucje  Reageer met quote  

Helaas doet mijn camera het nog niet, maar dit wilde ik even kwijt. Joe kan uit een flesje drinken! Een flesje met een speciaal drinkdopje weet je wel? Dan doet hij zelf het dopje open en moet ik daarna het flesje omhoog houden zodat hij kan drinken. Mijn lieve slimme gekkerd. Hartje
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 7:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Joe heeft een nieuw trucje  Reageer met quote  

Heeeey wat handig zeg! Veertje Hoe heb je hem dat geleerd? Erg handig voor als je een keertje met hem weg gaat, dan hoef je niet altijd een bakje mee te nemen maar kan hij gewoon uit jouw fles meedrinken.
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 8:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahaha, leuk
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 8:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Gaaf zeg, ben ook wel beniewd hoe je dat heb geleerd.
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 2:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Het ging eigenlijk heel makkelijk. Hij speelde altijd al met lege flesjes en beet dan aan de dopjes. Op een gegeven moment lag er een flesje op tafel waar nog wat water in zat. Hij maakte het dopje open (dat heeft hij zichzelf dus geleerd) en knabbelde er weer aan, maar nu kwam er wat water uit. Eerst keek hij heel verschrikt naar het flesje, maar toen hij doorkreeg dat het gewoon hetzelfde was als in zijn bakje zit ging hij door met spelen. Vanaf toen ben ik gaan oefenen met meer water in de flesjes en nu als ik het flesje schuin houd gaat hij vanzelf met zijn tongetje tegen het dopje aan tikken zodat er steeds een druppel uit komt. Het werkt volgens mij niet met gewone flesjes, je moet echt van die sportdopjes hebben.
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 4:40 pm
kira07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

echt super knap hoor Veertje
hahah inderdaad wel handig als je um een keer meeneemt ergens naar toe
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 5:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk, knap en handig zeg. Very Happy
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 7:51 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey wat goed zeg, hij heeft het dus zichzelf geleerd. Veertje Die gewone flesjes komen echt nog wel. Vind het al knap dat hij deze flesjes niet molt. Veertje
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 8:24 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Leuk he Mr. Green doet Aswan ook. Ons klein ingenieurtje, ze is gek van dopjes en allemaal dingetjes die je kan openen.
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 5:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Shi, heb je die speeltjes van Iago gezien? Is dat niets voor Aswan?
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 9:02 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey, wat knap van Joe. Wat een slimmerd is ie toch. Moet mams hem dat niet leren, doet ie dat lekker zelf. Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 4:37 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:20 am
  Berichten van afgelopen: