Joris praat

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Joris praat  Reageer met quote  

Jaja, het is er toch van gekomen, mijn lieve grijze schatje praat tegenwoordig. Hij zegt nu "He Jori" (de letter "s" laat hij nog wel even achterwege) en "Hallo?" met zo'n schattig hoog stemmetje met een dik vraagteken erin.
En laatst zat meneer op de boom en kwam er ineens een "Jaja" uit op een manier van "ik geloof er allemaal helemaal niks van!"
Verder fluit hij de oren van je hoofd. Als ik muziek maak, of het nu piano, fluit of gitaar is, is hij helemaal blij en fluit mee en "danst" mee.
Ik word helemaal blij van mijn lieve vrolijke grijze schat! Hartje
Bericht Maandag 8 Februari 2010 1:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

leuk he als ze gaan praten. en eenmaal begonnen is er geen houden meer aan. geniet er fijn van
Bericht Maandag 8 Februari 2010 1:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Veertje wat schattig!!!
Bericht Maandag 8 Februari 2010 1:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Klappen Klappen Klappen voor Joris Veertje
Mogen we Joris binnenkort toevoegen aan ons kleuteruurtje ?

Spetter en Winky.
Bericht Maandag 8 Februari 2010 1:41 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Spetter
Klappen Klappen Klappen voor Joris Veertje
Mogen we Joris binnenkort toevoegen aan ons kleuteruurtje ?

Spetter en Winky.

Je bedoeld in de vorm van een filmpje voor het kleuteruurtje?
Ben maar meteen aan de slag gegaan. Heb Joris gefilmd, maar hij is niet echt in een kletsbui vandaag. Gisteren heb ik zijn kooi met die van Weekamp omgeruild en ik denk dat hij wat minder vast heeft geslapen daardoor vannacht. Hij is wel vrolijk, maar lijkt ook wat moe te zijn. Maar er staat een "hallo" op en gefluit en een fluisterende "He Jori". De ene keer zegt hij het hardop, maar meestal fluisterd hij dat wat ook erg schattig is.
Ik zal proberen morgen en anders woensdag de filmpjes in mijn dagboek te plaatsen... Very Happy
Bericht Maandag 8 Februari 2010 3:25 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Go Joris. Probeer hem nu nog maar te laten stoppen, whahahhaa. Het is zalig maar die stille momenten gaan echt zeldzaam worden Yeah! Yeah!
Bericht Maandag 8 Februari 2010 9:36 pm
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

Jij kan nu nog rustig naar het nieuws luisteren,geniet er nog maar van Nanaaa!

Binnekort moet je er ondertiteling onder gaan zetten,dan praat hij er lekker doorheen Very Happy
Bericht Dinsdag 9 Februari 2010 8:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Genieten is het wanneer ze lekker aan de klets gaan Hartje Ja Totdat inderdaad misschien het genieten is wanneer die even z'n snavel dicht houdt Mr. Green
Bericht Dinsdag 9 Februari 2010 11:05 am
pascallo
Waarschuwingen: 1

Reageer met quote  

Leuk dat Joris eindelijk begint te kletsen. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
Bericht Woensdag 10 Februari 2010 2:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
joja
Kuikentje

Reageer met quote  

Geweldig he ik kan er sinds gister over meepraten, ik zat in mijn eentje op de bank hoor ik in ene HALLO!!!!
Ik schrok me dood dacht wie is er dan in mijn huis.. Japie was steeds heel stil er kon geen geluidje van af en toen zei hij ineens heel duidelijk en hard hallo! Yeah!
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 2:08 pm
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

geweldig Veertje
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 2:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Aaaaa, wat heerlijk zeg. Veertje Veertje Veertje
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 11:15 pm
joja
Kuikentje

Reageer met quote  

Nou Japie zegt nu dus af en toe HALLO maar ik heb hem nog nooit horen fluiten..is dat wel normaal? Hij is dus helemaal stil, op nu ongeveer 3 x per dag hallo na, en als je tegen hem praat zegt hij soms (vaker niet dan wel) KRA!
Hij zit ook niet te oefenen of te brabbelen..

Ook op het gekwetter van Jodie ons parkietje of op geluiden van andere papegaaien (lang leve youtube) reageert hij niet

Ik vind het op zich niet erg dat hij niet zo veel praat maar ik lees eigenlijk overal dat als ze niet gaan praten dat ze dan in elk geval geluidjes nadoen of mooi fluiten dus ik vraag me af of het wel normaal is dat hij zo stil is..

Verder is hij wel levendig en hij eet goed dus ik denk niet dat hij ziek is..

Zijn er hier meer mensen met zo'n stille willie?
Bericht Zondag 28 Februari 2010 6:34 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:23 am
  Berichten van afgelopen: