|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
| Joris |
|
|
Ik denk ik open even een topic voor mijn lieve grijze kindje. Dit omdat meneertje kapriolen begint uit te halen die wel leuk zijn om te vertellen, maar niet interessant genoeg om er een hele dagboekpagina van te maken.
Meneertje is hier dus nu bijna twee weken en begint al flink de ondeugd uit te hangen!
Vandaag wilde ik weer met hem spelen met de balletjes en zo. Maar meneertje had het anders in gedachte. Hij had het op een gegeven moment voor mekaar om onder mijn trui te kruipen, en dan ook echt helemaal!!
Ik moest zo hard lachen dat ik er de eerste 5 minuten weinig tegen kon doen. Toen ik weer wat bedaard was na mijn lachbui heb ik met veel moeite hem weer uit mijn trui weten te plukken.
En nee, ik heb daar dus geen filmpjes of foto´s van, want zoiets verwacht je niet dus heb ik ook niets bij de hand...daarnaast moest ik veel te hard lachen om ook maar iets anders te kunnen doen!  |
Donderdag 29 Januari 2009 1:15 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Joris |
|
|
Hahaha wat grappig zeg! 'Lekker warm' moet hij hebben gedacht. Waren zijn nageltjes niet scherp? |
Donderdag 29 Januari 2009 3:55 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Nou...dat was het bijzondere nog weer. De hals van deze trui is ruim (naja, ruimer, zit niet strak om mijn nek) Dus meneertje is via de hals voorover geduikelt en zo naar binnen gewandeld, dus zijn nageltjes zaten gewoon bij mijn trui en zijn zachte rug tegen mij aan en dan op de kop, want zijn koppie was dus naar beneden...
Dat was eerst ook mijn gedachte en toen merkte ik hoe hij zat en toen begon mijn lachbui...  |
Donderdag 29 Januari 2009 3:59 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Hij is ook zo schattig!!!
Zit hij op een tafelstandaard naast me, ben ik tegen hem aan het praten, doet hij zijn pootje omhoog om aan te geven dat hij op wil stappen...  |
Donderdag 29 Januari 2009 4:20 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Chico doet dat ook; als hij wil opstappen, gaat dat pootje zo fanatiek zwaaien... zo lief en beleefd
Schrijf dit topic gerust vol, Egwene  |
Donderdag 29 Januari 2009 6:20 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hier heb ik vandaag Fluf in mijn broekspijp gehad, zal ik dit weekend het filmpje eens van plaatsen. Je gaat hem dan wel ondersteboven zien maar goed, ik was een beetje gek aan het doen met de camera, vandaar, ondersteboven aan het filmen( op de knietjes zitten, hoofd naar beneden, tussen de benen en Fluf filmen aan je voeten, snap je) |
Donderdag 29 Januari 2009 9:58 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ik moest eventjes nadenken hoe hij precies zat. Wat een lekkere acrobaat. Het spaart jouw huid ook een beetje!  |
Vrijdag 30 Januari 2009 6:23 am |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik denk ook dat als Joris niet zo in mijn trui was gekropen dat ik dan minder had gelachen... Mijn handen hebben de eerste 2 weken echt onder de krabben gezeten. Dit is nu wel wat minder maar ik wil dat dan weer liever niet op mijn buik!
Sarah, Fluf houdt je wel lenig of niet?? Haha. Ben benieuwd naar je filmpje! |
Vrijdag 30 Januari 2009 8:10 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hmm, zover ik lenig kan zijn dan maar, zal er dit weekend eens mijn werk van maken. |
Vrijdag 30 Januari 2009 10:02 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik kijk er naar uit!! |
Vrijdag 30 Januari 2009 10:04 am |
|
|
esjo
Moderator

Het zijn allemaal wel acrobaten hoor. Heerlijk  |
Vrijdag 30 Januari 2009 10:16 am |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ja, acrobaten zeker.
Joris doet ook al pogingen om gewoon zijn plek te veroveren door letterlijk te proberen mij met zijn koppie aan de kant te duwen! Haha, beetje last van grootheidswaanzin denk ik!
Daarnaast staat meneertje nu 2 dagen boven. Gisteren was ik thuis en eigenlijk bijna de hele tijd bij hun en vandaag moest ik werken.
Ik kom thuis, Joris helemaal blij!!
Maar....meneertje heeft ook al leren fluiten van Sterre. Ik herken echt duidelijk melodietjes die Sterre ook fluit. Dat beloofd nog wat qua praten als hij nu al zo aan het nadoen is!! |
Zaterdag 31 Januari 2009 8:00 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Joris voelt zich duidelijk in zijn nopjes. Hihihi, hou je maar vast Egwene, Joris is vertrokken met zijn nieuwtjes telkens te laten horen en zien. Geniet er vooral van.  |
Zaterdag 31 Januari 2009 9:28 pm |
|
|
esjo
Moderator

Dat is leuk dat je thuis komt en elke keer wat nieuws hoort. Joris heeft wat dat aan gaat nog een hoop te leren van zijn "buurtjes". En wie weet wat de buurtjes nog weer van hem leren  |
Zondag 1 Februari 2009 10:19 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Joris is harstikke blij met jullie zo te lezen.
 |
Zondag 1 Februari 2009 5:22 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:23 am
|
|
|
|