Jos drinkt niet meer!!!!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hahaha maar Jos doet het gewoon als 'ie z'n zin niet krijgt en Zazu deed het vanmiddag om niets. Rolling Eyes Toen ik nl verder ging hield 'ie er namelijk heeeeel snel weer mee op. Laughing Doet Joske dat ook?

Ermee ophouden? Ja, hoor. in het begin deed hij verder. Toen was hij mij echt nog aan het testen op dat vlak maar daar is hij snel achter gekomen dat schreeuwen geen zin heeft of als ik even geen aandacht kan of wil geven hij die ook niet zal krijgen, al ging hij op zijn kop dansen. (alhoewel, mocht hij dit doen wil ik wel een uitzondering maken om even te filmen) Maar als ik daar moet aan toegeven dan ben ik eraan voor de moeite en beslist hij wat ik mag en niet mag, dus dat heb ik er gelukkig toch wel heel snel uit gekregen. Zoals telefoneren ook, dan zou hij wel eens zitten brabbelen maar niet schreeuwen of zo, gewoon meepraten of lachen als ik lach. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 18 Januari 2008 10:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhh hij heeft dus al meer door dat het geen zin heeft om gek te gaan doen? Smile Ze testen het altijd eventjes uit: Hoe ver kunnen we gaan? (En ze blijven het af en toe doen)
Bericht Zaterdag 19 Januari 2008 10:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is waar alleen snappen ze wel na een tijdje dat ze het beter vlug opgeven want dat het toch geen zin heeft. Wink Als ik iets wil blijf ik dat ook wel even proberen hoor.
Bericht Zondag 20 Januari 2008 12:56 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is me inmiddels bekend. Laughing Jij blijft plagen! Twisted Evil
Bericht Zondag 20 Januari 2008 7:47 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Sue, wie heeft het hier over plagen? Shocked Confused
Bericht Zondag 20 Januari 2008 7:50 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik! Omdat jij altijd plaagt! Laughing
Bericht Zondag 20 Januari 2008 7:57 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is niet waar. Kan heel serieus zijn hoor. Crying or Very sad Crying or Very sad
Bericht Zondag 20 Januari 2008 7:58 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is waar... Maar niet al te vaak hoor! Laughing
Bericht Zondag 20 Januari 2008 8:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Iké, dat moet ik wel toegeven maar ik werk er wel aan hoor. Alleen mag je mij ook niet altijd die mooie gelegenheden geven, dan is die drang te groot. Laughing
Bericht Zondag 20 Januari 2008 8:29 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh je werkt er wél aan?! Dat is niet te merken dame! Laughing Maar, ik zal proberen om je minder gelegenheden te geven!
Bericht Maandag 21 Januari 2008 10:14 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is dan afgesproken. Wink
Bericht Maandag 21 Januari 2008 10:15 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:23 am
  Berichten van afgelopen: