koppie krauw!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Je moet t ook zelf weten hoor ziya Wink Maar bijten doen ze niet altijd omdat ze jou iets aan willen doen. Ook soms ineens uit onzekerheid omdat er iets of iemand in de buurt mkomt die ze liever niet zien, of uit jaloezie. Verder heb je gewoon minder controle over je vogel als hij naast je hoofd zit Smile Ik merk trouwens ook dat Tommy en Guano vooral omhoog willen als ze onzeker worden Wink
Bericht Donderdag 27 Oktober 2005 1:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gizmo zit wel heel veel op de schouder, maar ja, dan komt hij nog niet boven ons uit he Laughing en bijten in ons gezicht heeft hij gelukkig nog nooit gedaan.
Ik zou inderdaad een papegaai die op mijn schouder zittend boven mij uittorend niet op mijn schouder laten omdat hij zich dan toch wat machtiger voelt misschien, of is dit gewoon klink klare onzin en voelen ze zich soms ook al machtig op de schouder als ze niet boven je uittorenen?
Bericht Vrijdag 28 Oktober 2005 6:45 pm
esje
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik wil ze ook niet op mijn schouder hebben, omdat sidney al een keer aan mijn wang gehangen heeft en ik bang ben dat ze mijn oorbellen eruit rukken. de bonte boer van mijn ouders heeft dat een paar keer gedaan en gelukkig schoot mijn oorbel (ringetje) dan los. maar hij zou maar een keer niet losspringen dan heb je wel mooi een scheurtje in je oorlel. nee bedankt.

tigo wil ook altijd met mijn ketting spelen, maar dat mag ze niet want dan ben ik weer bang dat ze die een keer kapot rukt.

groetjes
esther
Bericht Zaterdag 29 Oktober 2005 8:25 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:29 am
  Berichten van afgelopen: