It's a girl De dierenarts hoopte voor mij dat Krabi een man is maar kheb geen enkel probleem dat het een vrouwtje is Kbleef trouwens altijd 'ze' zeggen Het is gewoon een heeelll liefff manipuleerstertje Nu is ze 2 keer getest dus het zal zeker een 'zij' zijn he (2 dierenartsen zeiden onmiddellijk dat is een man ) Zijn er dingen waar ik op moet letten als ze in de pubertijd komt?Of ivm eieren willen leggen?Kga verder lezen nu, dan kom ik ongetwijfeld op antwoorden
Ahh lief! Gefeliciteerd met je gaaiendochter hoor
Ik weet niet of je ergens op moet letten. Ik geloof t eigenlijk niet. Als je t niet wist zou je dat ook niet doen en eieren legt ze vast nog lang niet...als ze die al ooit legt
Leuk hoor een meiske krabi!! Gefeliciteerd.... je hebt nu in ieder geval zekerheid....
Alles goed met haar wond?? De hechtingen mogen er morgen toch uit?
Ja,normaal wel.Hij heeft ze laten zitten omdat ze nog een paar keer tegen de grond heeft gekwakt en er is nog een korstje op.Ze gaan vanzelf eruit komen.Ze komen er altijd vanzelf uit maar als het goed geneest mogen ze er vlugger uit wat nu het geval niet is.Niet erg hoor want ze komt er niet aan.Ze heeft nog een spuitje gehad tegen ontzwelling Voor de rest is alles okidoki met haar .
Dinsdag 26 Juli 2005 1:23 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 12 Mei 2008 11:45 am