Krabi niet goed geland

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
krabi
Beginnende vlieger

Krabi niet goed geland  Reageer met quote  

Krabi daarstraks tegen muur gevlogen en slechte landing gehad :?Onmiddellijk naar dierenarts gereden Confused Ze had net gegeten dus kon ze niet genaaid worden :?Ze heeft wel antibiotica gekregen Wink Onder het borstbeen is het open Confused Morgenvroeg neem ik ze mee naar het werk en een vriend komt ze daar halen en brengt ze dan naar de vogelarts(15 jaar collega v Dr Hooim) :wink:Kheb juist een weekje verlof gehad nu gebeurd dit Confused Swat morgen wordt ze ook gekortwiekt Very Happy Very Happy
Bericht Maandag 11 Juli 2005 8:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou jaaaaaaaaaaa de 2e op het forum? Shocked Sad
Veel sterkte hoor, ik hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt.
We zullen morgen wel horen hoe het ging he? Oh nee, vadaag zeker? Rolling Eyes
Bericht Dinsdag 12 Juli 2005 9:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Krabi niet goed geland  Reageer met quote  

Jeetje, wat een pijnlijk verhaal.. Sad Ze heeft een flinke smak gemaakt zeg, dat het onder haar borstbeen open is.. Sad
Bericht Dinsdag 12 Juli 2005 11:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik wil je even heel veel sterkte wensen.
Ik hoop dat ze snel weer hersteld.
Komt dit trouwens snel voor omdat ik het nu al twee keer zie.
Ik vond het vanmorgen een eng idee om Catoo los te laten.
Die wil ook nog wel eens een vliegfoutje maken.
Nouja in ieder geval heel veel sterkte en beterschap.
Bericht Dinsdag 12 Juli 2005 3:06 pm
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Alles goed verlopen :DKheb ze eerst moeten binnensmokkelen in het ziekenhuis Wink(mn werk he)Regelmatig zet ik mn wekker om half 6 (7 u beginnen werken)om uitgebreid een bad te nemen en noooooiiiit geraak ik eruit Wink Nu was ik om 5 voor half 6 wakker om Krabi met een gerust hart heel vroeg binnen te kunnnen smokkelen Very Happy Ze mocht in mn baas zijn bureau wachten Wink Na een uurtje toen ze haar zijn komen halen, heb ik ze even uit haar bakje gehaald Wink Natuurlijk veel collega's en residenten komen kijken Confused Wink Dan terug buitengesmokkeld Wink Uiteindelijk zitten er 4 hechtingen in Confused maar alles is okidoki Very Happy De arts heeft ineens bloed genomen want hij denkt ook dat Krabi een jongen is Wink Endoscopisch onderzoek zou iets te belastend zijn geweest voor Krabi .2openingen dan waarvan 1 niet echt noodzakelijk is , dus dan maar een bloedname Wink Binnen 11 dagen mogen de draadjes verwijdert worden.Mag ik eventueel zelf doen,kzal nog wel zien Wink Nu heb ik ook een moderne gaaiiiiii Very Happy ze is gelkortwiekt Wink Kvind het wel een vreemd zicht Confused Zal even wennen zijn denk voor haar en mij Wink Maar beter dit dan zich te pletter vliegen he Wink Ik kan ze nu met een gerust hart verder opvoeden Wink Oh ja ,ze is iets te zwaar Confused Kmag niet toegeven aan roepen voor pap ' s morgens (wist ik wel mn kweker zei het nog 3 weken geleden , stoppen met ochtendpap!)Zodra ze zelfstandig eet verdraagt de krop niet meer de hoeveelheid van vroeger !!Wink dit wist ik niet!! Opvoeden is bijleren he Wink Ze at al minder hoor maar nu is het gedaan Wink ik geef niets toe Wink Khoop dat ze haar draai vind met haar gekortwiekte vleugels Wink
Bericht Dinsdag 12 Juli 2005 3:27 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaaaaaaaaaaaaaa ik lig helemaal dubbel om je smokkel verhaal Laughing Laughing Laughing
Wat een avontuur Laughing

Geweldig dat het nu achter de rug is he! behalve die hegtingen dan Sad En dat wieken went vast snel. Wink Ik ben heel benieuwd wat Krabi is, maar dat horen we vast nog wel Very Happy
Bericht Dinsdag 12 Juli 2005 3:36 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ha ha ha wat een grappig smokkelverhaal! Geweldig! Smile

Vier hechtingen? Jeetje, da's een boel voor zo'n vogeltje.. Zit 'ie er verder niet aan?
Ben benieuwd wat Krabi is.. Een echte heer of een dame.. Smile

Ben benieuwd hoe Krabi het vindt als 'ie erachter komt dat hij lekker mee kan enzo.. Smile
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 10:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Vorige week toch niet gekortwiekt meegenomen naar familie was zaaalig :DIn de auto zit ze ook telkens op mn schouder Very Happy en maar rondzien Wink Very Happy Kheb wel een vraagje aan jullie.Hoe lossen jullie probleem uitwerpselen op als jullie weg gaan,of in de auto? Je kan toch moeilijk altijd met een handoek onder je gaai lopen? Very Happy Very Happy
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 2:54 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ha ha ha de uitwerpselen: Ik laat ze gewoon poepen en ruim het dan op..
Of ik laat ze eerst eventjes poepen en neem ze dan mee. Ook maak ik een tussenstop: Poeppauze.. Smile
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 3:28 pm
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Gisterenavond nog eens te pletter gevallen tegen de grond Confused Beetje bloed Confused Kdacht dat er eerst terug een gaatje was ?maar dat is gelukkig niet Smile Ze was terug gekwetst aan de draadjes maar is nu al terug ok :)Kmoet ze dus constant in het oog houden he Confused Khad beter nooit iets van haar vleugels gedaan en haar beter nooit laten kortwieken denk ik.
Bericht Zaterdag 16 Juli 2005 3:57 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Alles is nu nog erg gevoelig he? Ze hasalt die plek zo weer open natuurlijk Sad

Ik denk niet dat je moet zeggen "ik had beter niet kunnen wieken" Wink
Krabi moet er nog aan wennen joh. Hooguit is ie misschien te snel te ver gewiekt? Maar ik weet zeker dat het went hoor, geef Krabi maar lekker veel bezigheden kwa sloopwerk en klimdingen enzo.

Sterkte hoor, het is echt vervelend voor jullie dat dit gebeurde.

Ohh idee misschien? kun je Krabi niet laten merken dat ze niet kan vliegen door haar op t bed of de grond te zetten? Dan komt ze er misschien achter dat het ECHT niet meer lukt om de lucht in te gaan:wink:
Bericht Zaterdag 16 Juli 2005 6:47 pm
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Very Happy Goed idee Wink Ja ik denk dat ze veel te veel is gekortrwiekt Confused Ik wou naar de dierenarts bellen ,maar beter dat ik dit niet doe!Kzou wel vriendelijk blijven maarr....Ik had beter gezegd doe niet veel af en trouwens ik wou het zien wat toen niet kon Confused !Swat inderdaad niet leuk Confused Ik zit met angst dat haar iets overkomt en ik wil niet dat ze dit doorheeft Wink Ik zit ook natuurlijk met het idee dat ik haar vliegen heb afgenomen Confused Ik ga morgen er een leuke dag van maken , na het werk trek ik met haar naar buiten Very Happy Teveel kortwieken voor de eerste keer gaat dit negatieve gevolgen geven voor mn Krabi?????Ze is zeer onzeker geworden in de hoogte Confused op de grond speelt ze nog heel zeker ,maar het liefst zit ze gewoon bij mij of volgt ze me Wink haar brabbelen en zingen en hallo zeggen blijft achterwegen.
Bericht Zaterdag 16 Juli 2005 7:09 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Haar brabbelen enzo komt wel terug. Tommy is ook wel eens stiller als er iets veranderd is. Wink

En ik heb Tommy eerst niet gewiekt, maar hij had zulke beschadigde veren toen hij hier kwam dat hij toch niet kon vliegen Sad Samen met zn enorme angst toen, zorgde dat ook voor rare klappen op de grond. IK hield hem heel laag want hij sprong steeds weg, zo bang was hij. Ik maakte me vreselijk veel zorgen joh...want ook zijn borst raakte een beetje open. Sad

Gelukkig heeft ie daar niets aan over gehouden...zelfs geen trauma Wink Tenminste ik merk er niks van. Hij is nu erg vrolijk en weet nu eigenlijk altijd precies hoe hij wel en niet kan landen....als dat al nodig is Smile Bij Krabi komt het dus vast ook wel goed!
Bericht Zaterdag 16 Juli 2005 7:39 pm
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Krabi heeft er even over gedaan maar nu snapt ze dat ze niet kan vliegen Wink Ze klimt spontaan naar beneden Very Happy Kheb ze beloond met woorden vol bewondering Very Happy Kwas superblij en zij waarschijnlijk ook nu ze de oplossing heeft gevonden Very Happy Wink Ze heeft wel nog een paar dagen tegen de grond gekwakt terwijl wondje nog niet helemaal geheeld was ,maar nu is alles in orde.Maandag of dinsdag ga ik de draadjes laten verwijderen.Kga het toch door de vogeldierenarts laten doen omdat ze toch paar keer terug gebloed heeft ,na kwak tegen de grond,wil ik zekerheid dat ze verwijdert mogen worden Wink Hopelijk is de uitslag dan binnen of het een dame of een heer zal worden Very Happy Verder eet ze zelfstandig ,kheb er wel enorm mee moeten bezig zijn Wink en haar moeten laten schreeuwen Confused was echt niet normaal Wink Maar het resultaat mag er wezen,oeff Smile Very Happy
Bericht Zaterdag 23 Juli 2005 5:28 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ben blij te horen dat Krabi het 'verlies' van haar vleugels op heeft weten te vangen.. Smile

Ben benieuwd hoe het maandag zal gaan.. Houd je ons op de hoogte? Smile
Ben ook benieuwd of Krabi een heer of dame is.. Wat denk je zelf?
Bericht Zondag 24 Juli 2005 1:17 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 13 Mei 2008 3:53 am
  Berichten van afgelopen: