|
|
|
krabi
Beginnende vlieger
| Krabi niet goed geland |
|
|
Krabi daarstraks tegen muur gevlogen en slechte landing gehad :?Onmiddellijk naar dierenarts gereden Ze had net gegeten dus kon ze niet genaaid worden :?Ze heeft wel antibiotica gekregen Onder het borstbeen is het open Morgenvroeg neem ik ze mee naar het werk en een vriend komt ze daar halen en brengt ze dan naar de vogelarts(15 jaar collega v Dr Hooim) :wink:Kheb juist een weekje verlof gehad nu gebeurd dit Swat morgen wordt ze ook gekortwiekt  |
Maandag 11 Juli 2005 8:58 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Nou jaaaaaaaaaaa de 2e op het forum?
Veel sterkte hoor, ik hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt.
We zullen morgen wel horen hoe het ging he? Oh nee, vadaag zeker?  |
Dinsdag 12 Juli 2005 9:23 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Krabi niet goed geland |
|
|
Jeetje, wat een pijnlijk verhaal.. Ze heeft een flinke smak gemaakt zeg, dat het onder haar borstbeen open is..  |
Dinsdag 12 Juli 2005 11:33 am |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
Ik wil je even heel veel sterkte wensen.
Ik hoop dat ze snel weer hersteld.
Komt dit trouwens snel voor omdat ik het nu al twee keer zie.
Ik vond het vanmorgen een eng idee om Catoo los te laten.
Die wil ook nog wel eens een vliegfoutje maken.
Nouja in ieder geval heel veel sterkte en beterschap. |
Dinsdag 12 Juli 2005 3:06 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
|
|
|
Alles goed verlopen :DKheb ze eerst moeten binnensmokkelen in het ziekenhuis (mn werk he)Regelmatig zet ik mn wekker om half 6 (7 u beginnen werken)om uitgebreid een bad te nemen en noooooiiiit geraak ik eruit Nu was ik om 5 voor half 6 wakker om Krabi met een gerust hart heel vroeg binnen te kunnnen smokkelen Ze mocht in mn baas zijn bureau wachten Na een uurtje toen ze haar zijn komen halen, heb ik ze even uit haar bakje gehaald Natuurlijk veel collega's en residenten komen kijken Dan terug buitengesmokkeld Uiteindelijk zitten er 4 hechtingen in maar alles is okidoki De arts heeft ineens bloed genomen want hij denkt ook dat Krabi een jongen is Endoscopisch onderzoek zou iets te belastend zijn geweest voor Krabi .2openingen dan waarvan 1 niet echt noodzakelijk is , dus dan maar een bloedname Binnen 11 dagen mogen de draadjes verwijdert worden.Mag ik eventueel zelf doen,kzal nog wel zien Nu heb ik ook een moderne gaaiiiiii ze is gelkortwiekt Kvind het wel een vreemd zicht Zal even wennen zijn denk voor haar en mij Maar beter dit dan zich te pletter vliegen he Ik kan ze nu met een gerust hart verder opvoeden Oh ja ,ze is iets te zwaar Kmag niet toegeven aan roepen voor pap ' s morgens (wist ik wel mn kweker zei het nog 3 weken geleden , stoppen met ochtendpap!)Zodra ze zelfstandig eet verdraagt de krop niet meer de hoeveelheid van vroeger !! dit wist ik niet!! Opvoeden is bijleren he Ze at al minder hoor maar nu is het gedaan ik geef niets toe Khoop dat ze haar draai vind met haar gekortwiekte vleugels  |
Dinsdag 12 Juli 2005 3:27 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Hahaaaaaaaaaaaaaa ik lig helemaal dubbel om je smokkel verhaal
Wat een avontuur
Geweldig dat het nu achter de rug is he! behalve die hegtingen dan En dat wieken went vast snel. Ik ben heel benieuwd wat Krabi is, maar dat horen we vast nog wel  |
Dinsdag 12 Juli 2005 3:36 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ha ha ha wat een grappig smokkelverhaal! Geweldig!
Vier hechtingen? Jeetje, da's een boel voor zo'n vogeltje.. Zit 'ie er verder niet aan?
Ben benieuwd wat Krabi is.. Een echte heer of een dame..
Ben benieuwd hoe Krabi het vindt als 'ie erachter komt dat hij lekker mee kan enzo..  |
Woensdag 13 Juli 2005 10:03 am |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Vorige week toch niet gekortwiekt meegenomen naar familie was zaaalig :DIn de auto zit ze ook telkens op mn schouder en maar rondzien Kheb wel een vraagje aan jullie.Hoe lossen jullie probleem uitwerpselen op als jullie weg gaan,of in de auto? Je kan toch moeilijk altijd met een handoek onder je gaai lopen?  |
Woensdag 13 Juli 2005 2:54 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ha ha ha de uitwerpselen: Ik laat ze gewoon poepen en ruim het dan op..
Of ik laat ze eerst eventjes poepen en neem ze dan mee. Ook maak ik een tussenstop: Poeppauze..  |
Woensdag 13 Juli 2005 3:28 pm |
|
|
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Gisterenavond nog eens te pletter gevallen tegen de grond Beetje bloed Kdacht dat er eerst terug een gaatje was ?maar dat is gelukkig niet Ze was terug gekwetst aan de draadjes maar is nu al terug ok :)Kmoet ze dus constant in het oog houden he Khad beter nooit iets van haar vleugels gedaan en haar beter nooit laten kortwieken denk ik. |
Zaterdag 16 Juli 2005 3:57 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Alles is nu nog erg gevoelig he? Ze hasalt die plek zo weer open natuurlijk
Ik denk niet dat je moet zeggen "ik had beter niet kunnen wieken"
Krabi moet er nog aan wennen joh. Hooguit is ie misschien te snel te ver gewiekt? Maar ik weet zeker dat het went hoor, geef Krabi maar lekker veel bezigheden kwa sloopwerk en klimdingen enzo.
Sterkte hoor, het is echt vervelend voor jullie dat dit gebeurde.
Ohh idee misschien? kun je Krabi niet laten merken dat ze niet kan vliegen door haar op t bed of de grond te zetten? Dan komt ze er misschien achter dat het ECHT niet meer lukt om de lucht in te gaan:wink: |
Zaterdag 16 Juli 2005 6:47 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Goed idee Ja ik denk dat ze veel te veel is gekortrwiekt Ik wou naar de dierenarts bellen ,maar beter dat ik dit niet doe!Kzou wel vriendelijk blijven maarr....Ik had beter gezegd doe niet veel af en trouwens ik wou het zien wat toen niet kon !Swat inderdaad niet leuk Ik zit met angst dat haar iets overkomt en ik wil niet dat ze dit doorheeft Ik zit ook natuurlijk met het idee dat ik haar vliegen heb afgenomen Ik ga morgen er een leuke dag van maken , na het werk trek ik met haar naar buiten Teveel kortwieken voor de eerste keer gaat dit negatieve gevolgen geven voor mn Krabi?????Ze is zeer onzeker geworden in de hoogte op de grond speelt ze nog heel zeker ,maar het liefst zit ze gewoon bij mij of volgt ze me haar brabbelen en zingen en hallo zeggen blijft achterwegen. |
Zaterdag 16 Juli 2005 7:09 pm |
|
|
|
|
Tommy
Moderator

Haar brabbelen enzo komt wel terug. Tommy is ook wel eens stiller als er iets veranderd is.
En ik heb Tommy eerst niet gewiekt, maar hij had zulke beschadigde veren toen hij hier kwam dat hij toch niet kon vliegen Samen met zn enorme angst toen, zorgde dat ook voor rare klappen op de grond. IK hield hem heel laag want hij sprong steeds weg, zo bang was hij. Ik maakte me vreselijk veel zorgen joh...want ook zijn borst raakte een beetje open.
Gelukkig heeft ie daar niets aan over gehouden...zelfs geen trauma Tenminste ik merk er niks van. Hij is nu erg vrolijk en weet nu eigenlijk altijd precies hoe hij wel en niet kan landen....als dat al nodig is Bij Krabi komt het dus vast ook wel goed! |
Zaterdag 16 Juli 2005 7:39 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Krabi heeft er even over gedaan maar nu snapt ze dat ze niet kan vliegen Ze klimt spontaan naar beneden Kheb ze beloond met woorden vol bewondering Kwas superblij en zij waarschijnlijk ook nu ze de oplossing heeft gevonden Ze heeft wel nog een paar dagen tegen de grond gekwakt terwijl wondje nog niet helemaal geheeld was ,maar nu is alles in orde.Maandag of dinsdag ga ik de draadjes laten verwijderen.Kga het toch door de vogeldierenarts laten doen omdat ze toch paar keer terug gebloed heeft ,na kwak tegen de grond,wil ik zekerheid dat ze verwijdert mogen worden Hopelijk is de uitslag dan binnen of het een dame of een heer zal worden Verder eet ze zelfstandig ,kheb er wel enorm mee moeten bezig zijn en haar moeten laten schreeuwen was echt niet normaal Maar het resultaat mag er wezen,oeff  |
Zaterdag 23 Juli 2005 5:28 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ben blij te horen dat Krabi het 'verlies' van haar vleugels op heeft weten te vangen..
Ben benieuwd hoe het maandag zal gaan.. Houd je ons op de hoogte?
Ben ook benieuwd of Krabi een heer of dame is.. Wat denk je zelf? |
Zondag 24 Juli 2005 1:17 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 13 Mei 2008 3:53 am
|
|
|
|