|
|
|
Assie
Vlieger
| leergierig |
|
|
De afgelopen week zijn er heel veel nieuwe woordjes geleerd
Het lijken wel 2 kleine stofzuigers,zoals ze de woorden opzuigen
Bengel 1 jaar zegt sinds deze week
*bengel hou op niet gillen
*wat
*lekker slapen
Binkie 2 jaar zegt sinds deze week
*pitbull
*hou vast
*daisy
*wordt mama boos
kijk dat ze af en toe een nieuw woordje leren ok,maar zoveel in een week?
Als ze me nu gaan vragen of ik alle woordjes wil noteren,die ze zeggen,ben ik morgen nog niet klaar  |
Donderdag 23 September 2010 6:34 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Haha, ja, ik herken dat wel hoor! In sommige periodes leert Suzy er elke dag wel een woordje bij (letterlijk). Ik hou voor zowel Joris als Suzy wel een woordenboek bij waarin ik ook schrijf op welke dag ze het duidelijk hebben gezegd. Ik schrijf het pas op als ze het een paar keer hebben gezegd, want anders is het meer gewoon incidenteel en kunnen ze het niet echt.
Joris is minder snel hoor. Die leert een woordje in de zoveel tijd. Wel knappe woordjes erbij zoals "Meneer Nelson" (ons konijn), maar de hoeveelheid is aanzienlijk minder dan bij Suzy. Maar Suzy zit ook al over de 50 woordjes/zinnetjes en zij woont hier nog maar vanaf 2 maart dit jaar...
Ik vind het leuk om bij te houden, omdat ik me er zo om verbaas met wat ze allemaal kunnen zeggen.
En het valt me op dat ze zo'n lief stemmetje hebben, zeker de grijsjes. Hoorde ook een filmpje van Binkie van de week uit je dagboek, zo aandoenlijk!! Leuk hoor!! |
Vrijdag 24 September 2010 8:10 am |
|
|
|
|
Assie
Vlieger
Ik heb denk ik een grijsje met een hoog iq
Gisteren zei Bengel ook nog..TOT MORGEN en ZACHTJES HE
HIHIHI HOOGBEGAAFDE GAAI |
Zondag 26 September 2010 8:13 am |
|