Leia mocht vandaag weer naar huis komen.
Ze eet weer, maar ik moet haar nog wel bijvoeren met pap.
Ook heb ik harrison meegenomen zodat ik gelijk kan beginnen met het verder overzetten op pallets. (Het wordt dus harrison ipv ecobird )
Verder hebben we nog wat informatie gekregen over de 5 stappen en gedragsopvoeding. Wat de oorzaak was dat Leia niet meer at wist de VA niet zeker maar waarschijnelijk was het de stress van het naar de VA gaan gewiekt worden en weer terug gaan. Ik moet haar nog wel in de gaten houden of alles goed blijft gaan.
wat fijn dat ze weer thuis is
nou kom op leia goed blijven eten meid je kunt het!!!!
Donderdag 8 November 2007 4:19 pm
Sue Moderator
Re: Leia is weer thuis!
Hoi Remco, fijn dat Leia weer thuis is! Ik hoop dat ze snel weer de oude zal zijn en dat je nog een uitslag krijgt??
Harrison is een vrij rijke pellet (heb je de HPC?) dus ik denk dat ze vrij snel weer op haar oude gewicht zal zitten.
Dank jullie. Het is zeker een opluchting dat Leia weer thuis is. Maar een uitslag krijg ik denk ik niet en ik heb geen idee welke pallet ik precies heb ik weet alleen dat het de rode zak was .
Vrijdag 9 November 2007 11:04 am
Sue Moderator
Dat is de HPC.. De pellet waar ik het over had..
Wat stress al niet kan doen!
Ja he ik was eerst verbaasd toen ze niks wou eten (das echt niks voor Leia) en toen toch maar laten controleren. Ben blij dat ik het gedaan heb, ze is in totaal 80 gram afgevallen, maar ze eet nu goed dus het gaat wel goed komen.