|
|
|
Remco
Vlieger
| Leia vliegt |
|
|
Leia heeft vandaag voor het eerst gevlogen
Dat was echt heel leuk om te zien, ze kan nog niet sturen dus ze land door ergens tegen aan te bosten maar verder gaat het best goed.
Ik had niet verwacht dat ze zo snel zou gaan vliegen (ze is nu 11 weken).
Er is trouwens ook een nieuwe dagboekpagina toegevoegd. |
Maandag 2 Juli 2007 3:23 pm |
|
|
evilparrots
Beginnende vlieger
mooi grijsje heb je..... gek he dat zon klein kippie al kan vliegen.... loki vloog ook al vroeg, heb haar meteen laten knipen, vloog overal tegenaan, met als resultaat een blauwe plek op de kop..... en een beetje dol hihi. ze hebben idd geen gevoel voor richting op die leeftijd |
Maandag 2 Juli 2007 3:45 pm |
|
|
Remco
Vlieger
nee idd gevoel voor richting hebben ze idd niet.
Leia kan nu ook nog niet sturen (of ze doet het niet), want ze vliegt steeds in een rechte lijn met het idee van kijken waar ik terecht kom of tegenaan bots  |
Maandag 2 Juli 2007 4:58 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Leia vliegt |
|
|
Gefeliciteerd met Leia's eerste vlucht! Ze zijn zo heerlijk onhandig, maar wacht maar.. Over een tijdje is ze echt een supervlieger.
Ze heeft best een flinke kooi he?
 |
Maandag 2 Juli 2007 8:57 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Wat leuk dat ze al vliegt,maar kijk maar goed uit,en zou zeker de ramen even bedekken,als ze haar vlucht gat maken.
Hele leuke foto's trouwens.  |
Maandag 2 Juli 2007 9:01 pm |
|
|
joze
Ervaren vlieger
leuke foto's
in het begin vliegen ze erg onhandig
ik zie het hier met de valkjes , echte brokkenpiloten |
Maandag 2 Juli 2007 10:20 pm |
|
|
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Wat leuk dat ze haar 1e vlieg poging heeft gedaan lekker onbenullig dan nog he, zo lief ook. Lieve foto's ook.
Denk er idd aan dat ze ook recht op de ramen etc af kan vliegen en een beste smak dan kan maken, dek het raam aub wel af.
Onze edel is met 11 weken ook met een knal tegen de ramen gevlogen heel overwachts nam ze toen ook opeens voor de 1e keer de 'vlucht'.
Dat is gelukkig ook goed afgelopen op wat kale plekjes op zijn koppie na en flinke schrik!
Maar ik ken ook het verhaal van een gaaitje die hetzelfde overkwam en zijn nek had gebroken.  |
Maandag 2 Juli 2007 11:54 pm |
|
|
Hilbert
Eitje
Coco is nu 16 weken en vliegt nu ook word donderdag gekortwiekt .
Coco is een echte lawaaimaker en begint van alles te brabbelen we beleven enorm veelplezier met haar.
Hij zit het liefst de gehele dag op de kooi en als het hem te lang duurt dat we hem er uit laten krabt hij alle beukeblokjes uit de kooi.
Kortom hij brengt zeker leven in de brouwerij. |
Dinsdag 3 Juli 2007 6:41 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Goed he! Gefeliciteerd met jullie piloot zn eerste vlieglessen  |
Dinsdag 3 Juli 2007 2:14 pm |
|
|
|
|
Remco
Vlieger
Ze vliegt nog niet echt met opzet, meestal gaat ze gewoon vliegoefeningen doen en dan houdt ze zich stevig aan de grond(of arm of been) vast.
Als ze haar grip opeens verliest vliegt ze en dan weet ze niet hoe snel ze weer beneden moet komen
Dat geeft hele komische effecten, maar ondanks dat ze nog niet goed vliegt dek ik wel altijd de ramen af (risico is bij ons ook vrij groot want we hebben een bijna helemaal glazen muur) |
Dinsdag 3 Juli 2007 8:21 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Leuk om te zien is dat en verstandig dat je de ramen afschermt. |
Dinsdag 3 Juli 2007 8:28 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha wil dat wel zien dat ze 'schrikt' dat ze ineens geen vaste grond meer onder haar voeten heeft. Een vogel met vliegvrees?  |
Woensdag 4 Juli 2007 5:24 pm |
|
|
|
|
Remco
Vlieger
Ik heb al foto's geprobeert te maken, maar Leia heeft een ontzettend slimme manier om die te ontwijken.
Eerst poept ze op de vloerbedekking ofzo, en als ik het dan ga opruimen gaat ze vliegen
Maar ze kan nu ook vanaf de kooi naar mijn arm toe vliegen dus zal daar foto's van proberen te maken. |
Donderdag 5 Juli 2007 8:11 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Slimme meid hoor! En jij doet telkens braaf wat ze wil?  |
Donderdag 5 Juli 2007 10:01 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
Sue, jij hebt het nog niet in de gaten he? ze wil gewoon dat je niet kijkt hoe zij opstijgt dus manipuleert ze op zo'n manier dat jij met iets bezig moet zijn en dan kan zij op haar manier opstijgen. heel slim bekeken. |
Donderdag 5 Juli 2007 2:00 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:31 am
|
|
|
|
|