|
|
|
fam bo
Kuikentje
| leuke tips voor een speelboom gezocht |
|
|
hallo wij willen graag een speelboom gaan maken ,voor ons grijsje
hij komt nu wat vaker uit zn kooi en zet hem dan op de vloer hij vindt dat erg leuk,dus wij willen al een speelboom gaan maken ,wie heeft leuke tips of foto s dat ik kan zien hoe ik het kan gaan maken,en met wat voor n matriaal we te werk kunnen gaan??groetjes |
Zaterdag 29 Maart 2008 10:55 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hoi hoi,
Ikzelf heb ook nog geen speelboom omdat die nog gemaakt moet worden en die komt dan op de kamer boven waar ik veel tijd samen met Jos zal doorbrengen.
Nu, om veel meer reactie op je vraag te krijgen is het eigenlijk beter om je vraag te stellen in de rubriek " kooien, speelbomen,..."
Misschien kan Sue je vraag even naar daar verplaatsen want ben er zeker van dat je daar veel meer reactie zal krijgen.
Groetjes |
Zaterdag 29 Maart 2008 1:00 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: leuke tips voor een speelboom gezocht |
|
|
Hoi Fam bo. Ik heb je topic eventjes verplaatst. Kijk hier eventjes voor zelfgemaakte speelbomen: http://www.fluffies.org/nl/koo.....t8983.html |
Zaterdag 29 Maart 2008 10:32 pm |
|
|
|
|
Remco
Vlieger
Hey zelf heb ik ook een klimboom gemaakt, hij staat ook in het topic waar Sue naar gelinked heeft. Ik heb gewoon naar foto's van speelbomen gekeken en de dingen die ik leuk vond uitgezocht en geprobeert na te bouwen. Kijk ook eens op www.villafilou.nl daar hebben ze hele mooie voorbeelden en als je vragen hebt helpen ze je daar graag. |
Zondag 30 Maart 2008 7:00 pm |
|
|
fam bo
Kuikentje
o die is ook supper leuk,wij zijn vandaag van start gegaan met het maken van de speelboom |
Zondag 30 Maart 2008 7:34 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Die villafilou is een leuke site zeg. Kan je wel echt veel inspiratie opdoen.
Leuk dat je die hier bijgezet hebt.  |
Zondag 30 Maart 2008 8:29 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Viilafilou heeft super-ideeën! Ze gebruiken ook erg verantwoorde materialen. Als je wat nodig hebt kan je ook daar bestellen. Vooral die rvs-bakjes zijn een uitkomst. Geen voer-strooiende gaaitjes meer. (Als ze de bak eruit trekken) |
Woensdag 2 April 2008 8:45 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ja, ik was al uitgebreid ff gaan zien en heb de pagina ook opgeslagen onder mijn favorieten want daar moet ik mij toch nog eens met meer tijd rustig in verdiepen.  |
Woensdag 2 April 2008 8:49 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Zeker met zo'n gaaitje die z'n voerbakken eruitwerkt he, Sarah?  |
Donderdag 3 April 2008 7:55 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Kan je wel zeggen en niet alleen zijn voerbakken. Gisteren was hij het helemaal bont aan het maken. Zo uitdagen dat ie deed. Hij was zijn zaadjes eruit aan het gooien en telkens ik keek en hem berispte stopte hij en keek hij mij heel uitdagend aan, draaide ik mijn hoofd dan hoorde je je een zwiep en daarna een regen van zaadjes. Ben ik opgestaan en heb er zijn bakje uitgehaald. Heb er wel nog een grijs varken moeten afduwen want hij bleef gewoon zitten op zijn bakje
Toen was hij op zijn tenen getrapt en is hij maar gaan zitten bokken op zijn stok en heeft me geen blik meer gegund. RUST in de kooi. . Normaal roept hij mij of fluit hij als ik de keuken inga maar gisteren ik kon hem niks schelen, dacht hij nu echt dat hij mij daarmee pijn deed. Ineens, na een half uur, driekwartier hoor je ineens stilletjes: " ook een kusje". Hij was het aan het goedmaken.
Gek geval, volgens mij had ie gewoon honger  |
Donderdag 3 April 2008 8:42 am |
|
|
Joyce
Fladderaar
Hahaha, wat kunnen ze uitdagen he!
Pebbel probeert tegenwoordig door haar voerbak heen te rollen
Ze heeft dan pellets in haar bakje (een halve kokosnoot) en 'honger,' maar geen zin in die pellets. Dan gaat ze op de rand van haar bakje zitten, kijkt onder haar poten door en dan'hoepla op haar rug in de voerbak En dan maar fluiten en lawaai maken....
Ziet er wel super grappig uit, maar resultaat is wel dat de pellets in de rondte vliegen!!!! |
Donderdag 3 April 2008 6:29 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Moet inderdaad wel een grappig zicht zijn.  |
Donderdag 3 April 2008 8:16 pm |
|
|
|
|
Steph
Beginnende vlieger
Hahaha wat een deugniet! Hier gooit Apollo af en toe ook alles uit zijn voerbak naast de kooi op de grond maar aandacht wint hij er toch echt niet mee  |
Donderdag 3 April 2008 9:35 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ohhhh hij heeft een nieuw speeltje gevonden. Sarah laten lopen als je met je voer knoeit. Is het geen mogelijkheid om een bakje te kopen waar hij niet kan zwiepen?
PS Het is wel een slijmbal he, die Jos?  |
Vrijdag 4 April 2008 10:07 am |
|
|
Sarah
Moderator

Dat kan je wel zeggen dat het een grote slijmbal is ja en dan nog met dat onschuldige piepstemmetje. Verdorie, hij weet goed genoeg dat ik daar moeilijk tegen kan.
Sue, het bakje gooit hij er niet uit maar de zaadjes wel. Wat bedoel je dan met dat bakje waar hij niet kan zwiepen?
(zal hem eens zwiepen ) grapje hoor  |
Vrijdag 4 April 2008 10:18 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 5 Juli 2008 10:12 pm
|
|
|
|