|
|
|
olaendj
Net uit het ei
| lieve geluidjes tijdens kroelen + filmpje |
|
|
tijdens het spelen en kroelen laat DJ soms een soort knor proest geluidje horen
de eerste keer schrok ik me dood, hij ,liet zijn vleugeltjes hangen en maakte dus die ehehhen geluidjes, ik dacht ojee dadelijk is hij ziek!
maar ik merk nu dat hij ze maakt tijdens het kroelen, vlak voordat hij op 1 pootje gaat zitten en een dutje gaat doen.
maar wat bedoeld die met deze geluidjes en met de vleugels laten hangen??
hier een filmpje het gaat om de geluidjes die hij in het begin maakt (sorry voor dat het zo een donker filmpje is, het was een beetje donker!)
http://www.youtube.com/watch?v=3_k1Ez00Hug |
Vrijdag 17 September 2010 8:16 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Heel in het begin was het echt een hèhèhè geluidje. Dat, samen met de vleugels naar beneden laten hangen doet ons grijsje dus ook als hij weer in zijn periode zit waar hij last heeft van zijn hormonen. Dan doet hij dat naar mijn man MAAR, dit gedrag negeren we en dan krijgt hij ook ff rust. Ik kan nu niet zeggen of jou baby het ook al zo bedoelt of niet maar dat is dat geluid en dat wil je liever niet als ze groter zijn.
Kroelen op de rug, onder de vleugels en op de buik (lager bij de pootjes) zou ik vermijden. Daar zitten erogene zones bij een gaaitje en om het niet op te wekken zou ik me beperken tot DJ's kopje |
Vrijdag 17 September 2010 8:39 am |
|
|
olaendj
Net uit het ei
okaay dat wist ik niet
ik hoop dat hij dat niet zo bedoeld, haha  |
Vrijdag 17 September 2010 9:40 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ik weet het niet zeker hoor aangezien het nog een baby is of hij ook die geluidjes linkt aan hormonen, lijkt me nog heel erg vroeg maar voor de toekomst is het handig dat je weet dat je de rug en zo beter kan vermijden. |
Vrijdag 17 September 2010 11:02 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
het hoeft nog niet perse partnergedrag te zijn. ook hele jonge vogels kunnen dit doen als babygedrag naar de ouders toe. |
Vrijdag 17 September 2010 1:28 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:31 am
|
|
|
|
|
|