luchtzak??

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
fam bo
Kuikentje

luchtzak??  Reageer met quote  

hoi hoi ik heb een grijsje (baby) hoe ziet een luchtzak uit bij een jonge grijsje??zie je die zitten??is dat een soort luchtbel??dat vraag ik mij dus af groetjes
Bericht Maandag 10 Maart 2008 8:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Oie, daar kan ik ff niet op antwoorden want weet niet helemaal wat je wil zeggen. Embarassed
Bericht Maandag 10 Maart 2008 10:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fam bo
Kuikentje

Reageer met quote  

hoi ja als ik m ben aan het voeren(pap)dan krijgt ie een bult bij zn nek(wat n beetje doorschijnt),en dat heeft ie dan n uurtje en dan is het weer weg,ik zelf dacht aan een luchtzakje,maar bel morgen zowiezo de va op ,ik heb wel met iemand gemailt bekende van dit forum en die zegt dat het wel eens voor komt,en dat het dan door de va doorgeprikt moet worden,maar hij heeft het elke keer maar een uurtje na de voeding en dan is het weg
Bericht Maandag 10 Maart 2008 10:04 pm
Sarah
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

O op die manier. Ja, nu kan ik mij daar zo een beetje een beeld van vormen maar heb dat eerlijk gezegd nog niet gezien. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat het iets raars is of zo maar gewoon dat ik er zelf geen ervaring mee heb. Maar wel goed dat je morgen even belt met de VA en je al gemaild heb met iemand met ervaring. Komt vast in orde. Hou je ons op de hoogte? Heb Bob trouwens gezien in je album. Wat een schatje zeg. Laughing
Bericht Maandag 10 Maart 2008 10:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fam bo
Kuikentje

Reageer met quote  

ja het is een schatje,ik zie in jou album dat jou gaaitje ook zelf handgevoed is alleen wat ouder hoe oud was jou gaatje toen,groetjes
Bericht Maandag 10 Maart 2008 10:15 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ik kan je ook niet echt helpen
coco had eerst ook bulten(opgezette luchtzak)
maar niet toen ie zo jong was als bobo en ook niet met eten!heb hier dus totaal geen ervaring mee!
ben benieuwd wat de va zegt wail je dat laten weten?
Bericht Maandag 10 Maart 2008 10:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Volgens mij is hetgene waar jij op doelt de krop.. Very Happy Die vult zich met pap en omdat daar waarschijnlijk nog geen veren op groeien, kan je 'm zien.
De kleur van de 'luchtzak' is waarschijnlijk dezelfde als die van de pap?
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 7:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fam bo
Kuikentje

Reageer met quote  

hoi zijn net weer thuis van va ,en het is normaal,zorgen om niks gemaakt,maar ja als je het niet weet toch maar beter naar de va
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 9:25 am
Sarah
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Klopt, je kan beter een keer teveel gaan dan een keer te weinig. Met een baby kan je beter alles dubbel vragen dan 1 keer te weinig. Bij een volwassen gaaitje ook maar bij een baby is de tijd soms korter dat je krijgt dus heel goed gehandeld en nu ben je gerust.

Onze Jos was 8 weken in de week dat we hem gingen halen, zag je vraag een paar berichtjes hierboven. Wink
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 10:55 am
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ah gelukkig!!!
en idd beter een keer teveel dan een keer te weinig!
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 12:48 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi fam bo,

Toch wel een goed gevoel om te weten dat ht goed zit. Beter een keer te veel naar de va, dan te weinig. Wink
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 2:24 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 9 Mei 2008 4:26 pm
  Berichten van afgelopen: