|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
| mijn dagboek is begonnen |
|
|
zo, ik ben begonnen met het schrijven van ons dagboek omdat het anders wel erg lang wordt in de gebruikerspagina. Dus neem gerust een kijkje naar mijn kleine rakkers. Er komen binnenkort weer nieuwe foto´s bij |
Vrijdag 23 December 2005 11:57 am |
|
|
Sander
Beginnende vlieger
Wat heb je toch een leuke en mooie gaaitjes Alexandra!
En ik vind die speelboom ook helemaal geweldig.
Die vogels boffen maar met zo'n gaaienmoeder!  |
Vrijdag 23 December 2005 12:51 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ja maar gaaienvader is heel wat creatiever met het maken van de boom. Hij mag het zware werk doen en dan kan ik lekker met mijn kinderen spelen. Als ze het niet te druk hebben met het spelen in de boom natrrulijk.
Dank je wel voor je reactie Sander |
Vrijdag 23 December 2005 1:13 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Mooiiii!!! Hebbben jullie die takken ladder ook zelfgemaakt?  |
Vrijdag 23 December 2005 4:38 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
erg leuke pagina weer ! Inderdaad prachtige vogels en een hele mooie speelboom met fraaie ladder. Complimentjes voor de knutselgaaienpappa hoor! |
Zaterdag 24 December 2005 4:11 pm |
|
|
weneri
Vlieger
|
Leuk ik ga meteen kijken |
Zaterdag 24 December 2005 4:36 pm |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
hele mooie foto's hoor.
ik zal ze eens hier aan mijn man laten zien misschien maakt het ook een knutselvader in hem wakker hahahahaha |
Zaterdag 24 December 2005 5:52 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
Ja Tommy, alles is zelf gemaakt. Is niet zo moeilijk om te doen hoor. Een schroefje hier en een schroefje daar. Daar is mijn hubbie heel handig in. Ik heb zoiets wel inmijn hoofd maar kan het dan niet met mijn handen werkelijkheid maken. Dus mag hij deze dingen doen.
Bedankt voor de leuke reacties. Laat maar weten of jullie meer willen weten over het maken hihi, ik kan mijn man wel effe sturen, die zet hem zo in elkaar. |
Dinsdag 27 December 2005 8:52 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: mijn dagboek is begonnen |
|
|
Leuk! Wat heb je mooie gaaitjes zeg.. Tommy is echt een beauty! |
Zaterdag 31 December 2005 11:34 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
Een beuaty maar een doerakje hoor. Weet je heel goed om zijn pootje te winden. Als ik in de kamer slaap (mijn man snurkt heel erg en dan moet ik af en toe mijn toevlucht tot de woonkamer zoeken) dan komt Tommy in de ochtend heel stilletjes naar beneden glijden in zijn kooi en gaat dan daar waar ik met mijn hoofd lig zachtjes jengelen omdat hij zonodig aandacht wilt. Ik moet hem dan effe voeren en kroelen. Jaja, en als je het niet doet jengelt hij gewoon een beetje luider dus dan moet je wel. Weet niet van ophouden. Heerlijk |
Maandag 2 Januari 2006 9:54 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ha ha ha, ja doerakjes zijn het he, die kaketoes? (Alle papegaaien eigenlijk wel ha ha ha)
Dat jengelen, klinkt dat als een soort 'straaljager'? |
Maandag 2 Januari 2006 1:17 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
tja zoiets ja. Het is heel indringend en je kunt er ook niet bij in slaap vallen of zo. het blijft gewoon doorgaan.
Deed die van jou dat ook en hoe heb je dat opgelost? Kan af en toe best irritant zijn zeg. Maar ik zou hem ook niet meer kwijt willen. mijn mupke |
Maandag 2 Januari 2006 1:44 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ja, het is inderdaad nogal indringend. Zelfs in andere kamers achtervolgt dat geluid je. Ze gaan er ook grappig van heen en weer. (Naja, grappig!!!)
Zazu deed dat inderdaad ook, het hield op toen hij van de pap af was, het is echt een babygeluidje. Tenminste, bij Zazu wel. Nu jengelt hij op een andere manier. (GRMBL!)
Ha ha ha, mupke! Grappige naam! |
Maandag 2 Januari 2006 1:54 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
je hebt gelijk het is een babygeluidje wat echte bebies ook doen. Dus wat raadt je me aan. Helemaal ophouden met de pap geven? Gewoon ons doof houden voor het huilen zodat hij zelf in gaat zien dat hij wel degelijk alleen kan eten? Want dat kan hij wel. De kweker zei al dat hij jengelde maar wel zelfstandig was. Ik geloof dat ik dat andere jengelen dan toch liever hoor hihi. Gaat niet zo door merg en been  |
Maandag 2 Januari 2006 2:19 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ai, ik ben echt geen expert op het gebied van handopfok. Ik heb het langzaam afgebouwd, maar het verliep alles behalve soepel!
Er zijn verschillende meningen wb dat jengelgeluid. Sommige Amerikanen roepen dat een kaketoe die bedelt te vroeg gespeend is/nog niet klaar is om te spenen. Ik geloof dat Hooimeijer zegt dat ze met een bepaalde leeftijd gespeend moeten zijn?
Hij kan al zelf eten? Weet je dat zeker? Zit er ook echt wat in zijn krop dan? (Kan je voelen) Dan zou ik alleen nog maar wat pap geven in de avond, maar dan ook echt een heeeeel klein beetje.. Meer als beloning?
Of de pap steeds dikker maken, zodat hij het zelf moet 'kauwen' zeg maar?
Nogmaals, ik ben echt geen expert met handopfok. Met Iago was het bijna mis gegaan..
(Maar da's wel een hele tijd geleden)
PS Dat andere jengelen is ook irritant hoor.. Gaat echt door merg en been af en toe. Hij doet het vooral als hij het niet naar zijn zin heeft..  |
Woensdag 4 Januari 2006 12:47 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:36 am
|
|
|
|
|