|
|
|
monique42
Eitje
| Mooi verhaal. |
|
|
Voordat ik naar de arts ging kreeg ik contact met iemand die gespecialiceerd is in papagaaien, die rade mij het af, omdat ik een kleine kans had dat het goed zou komen en zonde van mijn geld vond.
Hij was bij mij thuis gekomen en heeft alles even goed bekeken, waarop hij zei, dat hij heel erg in de stress zat.
We hebben het samen proberen op te lossen, maar het lukte voor geen cent (2 maandjes bezig geweest), waarop hij in ene tegen mij zei, wat vind je ervan dat hij bij mij komt wonen tussen al mijn papegiaatjes en kijken dan of het gaat lukken!
Daar heb ik ff goed over na moeten denken, maar oke dat heb ik maar gedaan.
Jullie geloven het nooit, maar hij is nu ontzettend gelukkig, komt bij je op je schouder zitten, praat een heel klein beetje, maar de veren zijn nog een klein beetje donzig, maar plukken doet hij niet meer (mooi he).
Hij zat eerst aleen in een kooi tussen de papegaaien dat hij de andere beestjes ff goed op kon nemen, daarna heeft de man hem los gelaten en alles ging meteen naar wens.
Ik kom nog regelmatig ff bij hem kijken en dan zie je hem lekker tussen al die andere beestje zitten en dat doet mij zo goed.
Ik heb er dus echt geen spijt van dat ik het heb gedaan en ik zie hem nog regelmatig he, dat is het belangrijkste.
Dus hieper de piep hoera!!!!!!!!
Er is weer eens iemand gelukkig in deze tijd.
 |
Woensdag 14 September 2005 9:59 am |
|
|
|
|
loontjuhh
Eitje
dat is super mooi voor je ! en voor de gaai helemaal!
maar dat afscheid nemen doet zon pijn..
toen ik mijkn grijsje achter moest laten bij de dieren arts deed moest ik al zowat janke! .
maar ik vcind het knap dat je het beste voor je gaai hebt gedaan!
liefs loontjuhh en CoCo |
Vrijdag 16 September 2005 1:56 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ik wist niet zo goed hoe ik hierop moest reageren
Daarom een late reactie
Aan de ene kant denk ik PRACHTIG! Wat een mooie oplossing! maar tegelijkertijd geloof ik heel eerlijk gezegd niet dat het anders niet goed was gekomen. Het belangrijkste is natuurlijk dat jij hier echt vrede mee hebt Monique, want voor t gaaitje klinkt het wel oke. Dus ja, ik vind deze beslissing ook echt knap
Denken jullie er ook over om weer een grijsje te nemen? Of weet jedat nog niet  |
Vrijdag 16 September 2005 3:09 pm |
|
|
|
|
monique42
Eitje
Loontjuhhh, aan de ene kant deed het mij best wel pijn, maar het was altijd te proberen, we zeggen altijd, het is altijd de moeite waard.
En Tommy, ik had zoiets van, laten we hopen dat het goed komt, want liever proberen als dat hij na een tijdje dood in zijn kooi zou liggen (zeg niet dat dat zal gebeuren, maar liever dat als nog meer problemen) en hij heeft het nu onwijs goed en naar zijn zin, dus een fout heb ik zeker niet gemaakt en ik zie hem nog wel eens he en dat vind ik het belangrijkste.
Ik zit er nog wel eens aan te denken om een grijsje tenemen, maar in mijn achterhoofd hangt er toch nog wel een angst, maar wie weet.
Groetjes Monique. |
Vrijdag 16 September 2005 4:30 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:36 am
|
|
|
|
|