Gisteren zagen we dat Stevie een aantal veertjes in zijn kooi had liggen met zwarte pennen. De dag te voren lag er nog een veertje op de grond die helemaal gezond uitzag. Meteen de vogelarts gebeld natuurlijk en we kunnen pas morgen om 17.45 terecht. Vanochtend toen ik opstond vond ik weer een aantal van die veertjes. Ik ben zo bang nu, maak me echt zorgen om mijn kleine schat. Ik denk nu al meteen ook aan Joris waar Stevie geregeld op visite is geweest....
Nou ja eerst maar eens afwachten tot morgen, maar toch vind ik het ontzettend eng.
Heel veel sterkte Wendy...probeer nog niet te veel spookbeelden in je hoofd te krijgen hoor We leven met jullie mee en duimen keihard dat Stevie gezond is
Donderdag 28 September 2006 2:31 pm
Sue Moderator
Re: Morgen naar vogelarts
Ah nee he.. Probeer je nog niet te veel zorgen te maken.. Kan het niet zijn dat zijn veertjes ergens in hebben gelegen en dat ze daardoor verkleurd zijn? (Stomme vraag?)
Ze hebben hier mijn PM funtie uitgeschakelt, dus ik kan je niet PMèn, Beetje flauw maarjah.
maar welke dierenarts is dat ? ik ken er wel 1 in maastricht
Weneri,veel succes!!
Zoals de andere ook al zeggen maak je niet te druk!!
@Bimar
Zelf zijn we ook navraag gaan doen bij deze VA,ze weet het een en ander van papegaaien af,maar is er niet volledig voor opgeleid.
Alzij het verder niet weet,zal ze je ook doorsturen naar Vandersande.
Donderdag 28 September 2006 9:45 pm
marleen Kamikaze piloot
Oh Wendy...........ik hoop dat er niks
aan de hand is met die lekkere
stoere lieve Stevie........
Ik ga voor jullie duimen hoor!!!!!
En heeeeeeeeeeeelll hard!!!!!!
Vrijdag 29 September 2006 12:49 am
weneri Vlieger
Re: Morgen naar vogelarts
quote:Originally posted by Sue
Ah nee he.. Probeer je nog niet te veel zorgen te maken.. Kan het niet zijn dat zijn veertjes ergens in hebben gelegen en dat ze daardoor verkleurd zijn? (Stomme vraag?)
Heel veel sterkte morgen...
Nee de veertjes komen zo tijdens het poetsen los. Vanochtend hing er ook bloed langs de muur........