|
|
|
Vixen
Kuikentje
| Morgen..... |
|
|
Morgen komt onze Zulu thuis  |
Vrijdag 20 April 2007 7:48 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Leuk joh!!
Alvast gefeliciteerd!  |
Vrijdag 20 April 2007 7:52 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ow,wat spannend.
Heel veel succes morgen.
FF alles checken. Zijn de batterijen opgeladen??
Ligt de camera klaar???  |
Vrijdag 20 April 2007 7:52 pm |
|
|
|
|
sweety67
Ervaren vlieger
|
gefeliciteerd en heel veel plezier  |
Vrijdag 20 April 2007 7:54 pm |
|
|
Vixen
Kuikentje
Kan niet wachten. Kooi staat klaar. Boom staat klaar. Alles is getooid met zonnebloempitten en trosgierst. De batterijen liggen op de oplader.
ben alleen niet zo zeker van onze vervoerkooi. Tis een wat grotere parkietenkooi.
Voor die 2 keer per jaar dat Zulu ergens mee naar toe gaat waar hij niet los kan vond ik het niet nodig een extra kooi te gaan halen. Maar ik ben nou toch aant twijfelen  |
Vrijdag 20 April 2007 7:54 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Dat hoort allemaal goed aan.
Hoezo toch een andere kooi??? |
Vrijdag 20 April 2007 7:57 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Eindelijk! Wat spannend zeg!
Sluit me aan bij Danny: Eventjes checken, zijn de batterijen opgeladen, ligt de camera klaar?
Denk dat die grote parkietenkooi prima zal gaan hoor. Heb je iets van een touw wat je vast kan schroeven aan de tralies? |
Vrijdag 20 April 2007 8:09 pm |
|
|
esjo
Moderator

Oh, spannend. Veel succes en plezier morgen. En voor morgenavond foto's plaatsen.  |
Vrijdag 20 April 2007 8:27 pm |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Spannend hoor, ik wens je heel veel plezier! |
Vrijdag 20 April 2007 9:22 pm |
|
|
|
|
Vixen
Kuikentje
|
|
|
Hij is er, en hij is fantastisch!
De thuisrit ging prima. Van Utrecht naar Geldrop is toch een uurtje rijden, maar meneer hield zich heel goed. Samen op de achetrbank vond ie prima. In het begin een beetje bang. Nog nooit in een auto gezeten natuurlijk. Kwam dus aan mijn kant van de kooi zitten tegen mijn hand aan. Maar na n minuutje of 10 was de schrik er grotendeels af en ging meneer de koi ontdekken. Ondersteboven aan 1 poot aan het dak van de kooi en zo. Hij vermaakte zn eigen wel.
De laatste 20 minuutjes heeft ie onderin zitten soezen.
In Geldrop zijn we even snel langs Bianca gereden. Ze is degene waar wij de volliere en de parkieten van hebben. Ze hebben zelf een goffini en wilden Zulu heel graag zien. Dus even Zulu kennis laten maken. Fantastisch. Helemaal op zijn gemak. Heel vriendelijk. Lekker kroelen en knuffelen. Viel zelfs in slaap op de arm van Debby, de dochter.
Zelfs het aan proberen van het tuigje om de maat te bepalen was geen probleem. Begroef zijn hoofd in de trui van Debby en mopperde wat. Maar hij spartelde niet tegen. Toen we klaar waren werd hij geknuffeld en hij ging weer vrolijk verder met slapen. Maf beest.
Thuis hebben we hem meteen in zijn nieuwe villa gezet. Kan hij effe uitrusten van alles. Heeft hem van boven naar beneden bekeken en is meteen met zijn speelgoed gaan spelen. Na alle verhalen was ik er al bijna vanuit gegaan dat alle grijsjes bang zijn voor speelgoed en 3 weken nodig hebben om ergens aan te wennen. Nou onze Zulu niet hoor.
Het enige waar hij niks van moet hebben zijn de honden. Hij is er niet echt bang voor, maar hij moet ze niet. Zichzelf opblazen en grommen. Bek wijd open. Ik zei al tegen Lute, let maar op dat er geen neus in de kooi gestoken word, want die komt er niet meer in 1 stuk uit.
Maar de honden zijn nu even bang voor hem. Of genoeg geintimideert om er niet te dicht bij te komen gelukkig.
Nadat hij n uurtje in de kooi had gezeten op de bovenste stok vroegen wij ons af of hij wel naar beneden durfde. Hij had nog geen eten of drinken gezien. Dus hebben wij maar even de kooi open gedaan om hem wat lager neer te zette zodat hij in ieder geval wist waar het voer stond. En hij begon meteen te eten. Hij is ook nog maar 12 weken he. Mischien is ie toch nog niet zo heel erg zeker van zichzelf. Maar hij klauterde wel eerst lekker over mijn arm naar mijn schouder. Hij wilde even zijn vleugels strekken, terwijl hij zich ondertussen maar evenmet zijn snavel aan mijn bril vasthield voor stevigheid.
Maar het heertje heeft al gegeten en gedronken en zit nu vredig te soezen.
http://i165.photobucket.com/al.....007003.jpg
http://i165.photobucket.com/al.....007001.jpg |
Zaterdag 21 April 2007 3:52 pm |
|
|
Vixen
Kuikentje
Bij de weg. Hij weegt nu 460 gram en is pas 12 weken. Das best fors he.
Hijs niet te dik of zo.
Maar goed. We hebben woensdag een afspraak staan bij Hedwig. Dan horen we wel of het geod is. |
Zaterdag 21 April 2007 3:54 pm |
|
|
mirkip
Vlieger
Wow wat gaaf dat het allemaal zo goed gaat!
Kan me voorstellen dat het wel 'spannend' is geweest?
Leuke foto's ook, en dat speeltje (die lange) is ook erg gaaf! Heb je die zelf gemaakt? |
Zaterdag 21 April 2007 5:44 pm |
|
|
|
|
piepje
Beginnende vlieger
wat een leuke gaai ...veel succes en plezier met hem....  |
Zaterdag 21 April 2007 5:51 pm |
|
|
hilli
Vliegende acrobaat
heyy wat een lief gaaitje !!!! veel plezier saampies  |
Zaterdag 21 April 2007 6:42 pm |
|
|
Vixen
Kuikentje
Dat speeltje hebben wij gekocht. Ik geloof dat hij van happybird was. Maar dat weet ik niet zeker. Ik zal het even navragen.
Ik heb ook een filmpje geupload ondertussen, maar hij staat op zn kant... En ik weet niet hoe ik em moet draaien. Dus. Voor degene die het waard vinden om een dag met nekkramp te lopen. Hier is Zulu zijn eerste aanvaring met onze hondjes.
Ik hoop dat het geluid het bij jullie doet, want ik hoor niks.
http://s165.photobucket.com/al.....007007.flv |
Zaterdag 21 April 2007 6:47 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:37 am
|
|
|
|