hoi allemaal
ik heb een vrraagje
ik wil graag naar buiten met dibbes in de sneeuw
weet iemand of dat verstanding is en of het wel goed is voor dibbes.
groetjes angelina en dibbes
Vrijdag 30 December 2005 10:47 am
Patricia Kamikaze piloot
Je kan heel goed met dibbes naar buiten hoor angelina maar niet te lang natuurlijk. De meeste gaaitjes kunnen goed tegen even naar buiten in de winter. Het is zelfs goed om ook gewoon in de winter met ze naar buiten te gaan. Kijk maar naar de dagboekpagina van Ziya dan zie je zijn grijsje Pico in de sneeuw. Niet te lang met hun pootjes in de sneeuw want dan kunnen ze bevriezen, maar even kan echt wel. Het levert in ieder geval vaak mooie foto's op Veel plezier met dibbes in de sneeuw, laat maar gauw horen wat hij ervan vond!
Vrijdag 30 December 2005 10:51 am
alexandraatje Kamikaze piloot
idd Angelina, ik weet zeker dat hij er van gaat genieten. Heb je al foto´s van je kleine rakker?
ohhh wat een prachtige foto's zijn dat toch!
Gisteren lag er hier eindelijk een behoorlijke hoeveelheid sneeuw maar het was ook meteen zo guur en windering dat ik Gizmo echt niet over kon halen om ook maar ergens te gaan zitten Jammer maar wie weet lukt het nog eens.
Zaterdag 31 December 2005 12:56 pm
Sue Moderator
Ai, was het zo koud? Jammer dat je Gizzie niet over kon halen om ergens te gaan zitten & te poseren.. Flauw van hem hoor..
Zaterdag 31 December 2005 2:08 pm
weneri Vlieger
Erg leuk die foto's in de sneeuw.
En ben je nog de sneeuw ingegaan angelina?
Met onze stevie kan het niet omdat hij ons er anders vandoor vliegt en dat is natuurlijk neit de bedoeling....
Zaterdag 31 December 2005 4:24 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
leuke filmpjes weer. Zo zie je maar weer dat we toch meer met de vogels kunnen doen dan we denken. Moet een geweldige ervaring voor ze zijn om buiten in de sneeuw te lopen.
Maandag 2 Januari 2006 9:43 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:37 am