als ik coco een stukje fruit geef wat een beetje nat is dan pak ze hem niet met de pootjes aan ... alleen als het vochtig is...
zijn ze bang voor natte voetjes ofzo ...?
liefs loontjuh en coco
Donderdag 23 Februari 2006 9:46 pm
marleen Kamikaze piloot
Hahahah Loontjuh....ik vind het wel lief
eigenlijk. Misshien is het wel zo dat Coco geen
natte voetjes wil.
Donderdag 23 Februari 2006 11:02 pm
Sue Moderator
Re: natte voetjes!!
Ha ha ha wat grappig dat ik het hier lees! Er zijn meerdere gaaien die hun voetjes niet vies willen maken.. Ik heb 't vooral gelezen in Amerikaanse magazines & hier had Zazu er eerst ook niet zoveel zin in: Banaan, leuk maar wel als ik het vasthield!
Donderdag 23 Februari 2006 11:58 pm
esje Beginnende vlieger
de bb van mijn ouders heeft dat vooral met sinaasappelstukjes, maar ik denk dat dat ook prikt als ze een klein wondje hebben. ow ja en na een tijdje dan legt ie het op zijn stok om verder te eten.
verder heeft die ook de gewoonte om van die droge crackertjes in zijn waterbakje te soppen. echt een mooi gezicht.
groetjes
esther
Vrijdag 24 Februari 2006 9:14 am
marleen Kamikaze piloot
hahaha dus die maakt ook altijd soep.
Sipje doet dat ook altijd Leuk is dat he?
nou hahahaha ik heb hier de uitzondering hahahahaha.
coco en catootje knijpen pap fijn met hun pootjes.
na het eten likken ze dan wel zorgvuldig de poten schoon.
catootje vind het alleen minder om in iets nats te bijten zoals tomaat.
haha wat schattig! Bang voor vieze voetjes Eerlijk gezegd heb ik daar nooit zo op gelet Tommy kan wel heel vreemd eten (oa banaan), dan hangt hij voorover en eet wel, maar pakt t niet in zn voet, dus valt het Nu ik dit zo lees denk ik dat t mss ook is vanwege plak handen? Ik zal er eens op letten
Teun tilt d'r pootje altijd heel ontzet op als ze in d'r eigen poep is gaan staan, echt van: géeetver... Nou dat vind ik eigenlijk ook wel, moet je toch niet aan denken dat je in je eigen poep staat