|
|
|
krabi
Beginnende vlieger
| okidokidoki |
|
|
Krabi begint te praten.Eerst zei ze hallo en onverstaanbare dingen (nog geen woordjes).Nu speelt ze heel de dag met het woord okido Ze zegt oki, okido, okidoki, okidokido ,okiiiiiiii,okidokidokidoki.Hoewel ik ook Krabi en Noesja en Noesj zeg,ze zegt altijd het andere Kzeg ook ,wie is mijn dikske vriend dan stilte dan zeg ik Krabii en steeeeeeddddddsssss zegt ze het andere woord Mijn vraag is eigenlijk hoe dat zit met het praten.Zijn ze nog niet klaar om meerdere woorden te zeggen?Of is Noesja en Krabi nog te moeilijk?Of amuseerd ze zich gewoon met dat woord? Als ik passeer fluit ze soms en dan zeg ik dank u Krabi Ze kan precies al een link leggen? Ofwel heb ik veeel fantasie  |
Zaterdag 30 Juli 2005 8:13 pm |
|
|
|
|
Ziya
Moderator

Gaaf!! Mavis praat niet maar hij luistert wel naar mij als ik praat, soms probeert hij iets te zeggen denk ik.. maar hij is nog te jong he?? wanneer ong kunnen ze leren praten? Mavis is nu ong 19 weken oud.. mischien leert hij het ook niet... maar bijna alle parkieten die ik had konden een paar woordjes zeggen.. |
Zaterdag 30 Juli 2005 9:30 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: okidokidoki |
|
|
Ha ha ha wat grappig! Er komen dan echt een heleboel mogelijkheden tevoorschijn he?
Het kan heel goed zijn dat Krabi (nog) geen zin heeft om de juiste dingen te zeggen.. Iago heeft er nu ook niet altijd prut in..  |
Zondag 31 Juli 2005 9:44 am |
|
|
|
|
Tommy
Moderator

Hihiii gekke Krabi...misschien ziet ze er het nut niet va om haar eigen naam te zeggen? Tommy doet dat namelijk ook niet  |
Zondag 31 Juli 2005 12:43 pm |
|
|
|
|
sabina
Eitje
| okidokidoki |
|
|
Zo begon Pundo ook, zijn lievelings woord is heeeel lang kiekeboe geweest. In alle vormen kwam het eruit en natuurlijk een heleboel onverstaanbaar gebrabbel. Inmiddels zegt tie echt vanalles.Hij kan echt helemaal op dreef raken. Echt geweldig!
Flink stimuleren en geduld hebben:de moeite waard.Okidoki!!  |
Woensdag 3 Augustus 2005 9:02 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Hey Sabina Leuk ook kiekeboe Heeft hij dat lang gezegd?By the way, wanneer vertrekken jullie met vakantie?Is alles geregeld ivm Pundo?groetjes |
Donderdag 4 Augustus 2005 7:56 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: okidokidoki |
|
|
quote:
Originally posted by sabina
In alle vormen kwam het eruit en natuurlijk een heleboel onverstaanbaar gebrabbel.
Gaaf is dat he, als ze zitten te oefenen?  |
Donderdag 4 Augustus 2005 9:38 am |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 20 Mei 2008 8:02 pm
|
|
|
|
|