Onder in de kooi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Heidy
Net uit het ei

Onder in de kooi  Reageer met quote  

Hoi allemaal,

Het valt ons op dat onze Sammy heel veel op het rooster van haar kooi zit. Is dat normaal? Kan dat aan de Java stok in haar kooi liggen? Daar zit zit ze maar heel zelden op. Net alsof ze dat niet fijn vindt zitten. Ze zit wel redelijk veel op haar schommelring en ze heeft ook niets tegen de gewone stok en de slijtstokken.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Heidy
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 12:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

misschien moet ze wennen aan de javaboom. hang er eens wat speelgoed in en zo. dan kan ze er aan wennen. doe leuke dingen als ze daar op de boom zit. het ontdekken van nieuwe dingen is vaak erg eng voor ze dus als jij het dan leuk maakt, is het enge ook snel weg.
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 12:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik zie dat je grijsje nog best jong is. Mijn grijsje zat toen ook nog regelmatig onderin. Pas later is ze bijna uitsluitend op stokken gaan zitten.
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 4:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

Onze Bengel is nu 6 maandjes en zat ook heel veel op de grond te scharrelen hoor
Nu zit hij/zij veel meer op een stok,maar speelt nog vaak op de grond hoor

Niks om je zorgen over te maken(denk ik)
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 5:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Heidy
Net uit het ei

onder in de kooi  Reageer met quote  

Hoi allemaal,

Reuze bedankt voor jullie reacties. Ik maakte me al een beetje zorgen.

Groetjes,

Heidy
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 6:39 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ontlasting, eten, gewicht normaal? Is ze actief, zit ze niet bol? Dan is het waarschijnlijk normaal. Jonge Grijsjes doen dat wel vaker... of als ze bvb. om de een of andere reden een stok/speeltje niet goedkeuren, dan willen ze wel eens een paar dagen hangend aan de tralies doorbrengen... of onderaan de kooi, zodat ze maar niet op dat pokkeding hoeven te stappen Laughing
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 9:52 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Die grijsjes toch Hartje

Ik heb gelezen (op het forum en in boeken), dat als ze daardoor aandacht krijgen..................aandacht vragen. Het zijn slimme rakkers. Ze houden ons in de gaten Denken
Bericht Zondag 14 Maart 2010 1:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, maar probleem is dat je daar niet van uit kan gaan he? Er kan evengoed echt iets aan de hand zijn; aan de ene kant niezen en blazen en wat niet, dat het baasje alle haren overeind staan van angst en zorg wat zijn liever mankeert, maar aan de andere kant doen ze alles wat ze maar kunnen doen om het te verbergen, als ze echt ziek zijn. Ze maken het ook niet makkelijk Stom
Bericht Maandag 15 Maart 2010 10:52 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:43 am
  Berichten van afgelopen: