|
|
|
Heidy
Net uit het ei
|
| Onder in de kooi |
|
|
Hoi allemaal,
Het valt ons op dat onze Sammy heel veel op het rooster van haar kooi zit. Is dat normaal? Kan dat aan de Java stok in haar kooi liggen? Daar zit zit ze maar heel zelden op. Net alsof ze dat niet fijn vindt zitten. Ze zit wel redelijk veel op haar schommelring en ze heeft ook niets tegen de gewone stok en de slijtstokken.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Heidy |
Woensdag 10 Maart 2010 12:03 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
misschien moet ze wennen aan de javaboom. hang er eens wat speelgoed in en zo. dan kan ze er aan wennen. doe leuke dingen als ze daar op de boom zit. het ontdekken van nieuwe dingen is vaak erg eng voor ze dus als jij het dan leuk maakt, is het enge ook snel weg. |
Woensdag 10 Maart 2010 12:49 pm |
|
|
Tiny-M
Beginnende vlieger
Ik zie dat je grijsje nog best jong is. Mijn grijsje zat toen ook nog regelmatig onderin. Pas later is ze bijna uitsluitend op stokken gaan zitten. |
Woensdag 10 Maart 2010 4:50 pm |
|
|
|
|
Assie
Vlieger
Onze Bengel is nu 6 maandjes en zat ook heel veel op de grond te scharrelen hoor
Nu zit hij/zij veel meer op een stok,maar speelt nog vaak op de grond hoor
Niks om je zorgen over te maken(denk ik) |
Woensdag 10 Maart 2010 5:33 pm |
|
|
Heidy
Net uit het ei
|
| onder in de kooi |
|
|
Hoi allemaal,
Reuze bedankt voor jullie reacties. Ik maakte me al een beetje zorgen.
Groetjes,
Heidy |
Woensdag 10 Maart 2010 6:39 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ontlasting, eten, gewicht normaal? Is ze actief, zit ze niet bol? Dan is het waarschijnlijk normaal. Jonge Grijsjes doen dat wel vaker... of als ze bvb. om de een of andere reden een stok/speeltje niet goedkeuren, dan willen ze wel eens een paar dagen hangend aan de tralies doorbrengen... of onderaan de kooi, zodat ze maar niet op dat pokkeding hoeven te stappen  |
Woensdag 10 Maart 2010 9:52 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Die grijsjes toch
Ik heb gelezen (op het forum en in boeken), dat als ze daardoor aandacht krijgen..................aandacht vragen. Het zijn slimme rakkers. Ze houden ons in de gaten  |
Zondag 14 Maart 2010 1:56 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ja, maar probleem is dat je daar niet van uit kan gaan he? Er kan evengoed echt iets aan de hand zijn; aan de ene kant niezen en blazen en wat niet, dat het baasje alle haren overeind staan van angst en zorg wat zijn liever mankeert, maar aan de andere kant doen ze alles wat ze maar kunnen doen om het te verbergen, als ze echt ziek zijn. Ze maken het ook niet makkelijk  |
Maandag 15 Maart 2010 10:52 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:43 am
|
|
|
|
|
|