Onze gaai wordt steeds meer gaai

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Heidy
Net uit het ei

Onze gaai wordt steeds meer gaai  Reageer met quote  

Hoi allemaal,

Hier even update over onze Sammy. Ze is nu iets meer dan 6 weken bij ons.
We merken dat ze zich duidelijk aan het ontwikkelen is. Ze begint te praten en ze wordt echt steeds meer gaai. Daarmee bedoel ik dat ze het slopen begint te ontdekken en ook steeds meer durft op haar speelboom. Dat laatste is erg leuk om te zien, maar af en toe hou ik mijn hart vast en durf ik nauwelijks te kijken. Afgelopen week is ze voor het eerst aan haar tuigje mee voor buiten geweest. Dat was wel even nieuw voor haar. Achter buiten hebben we 2 verschuifbare planken gemaakt zodat ze alleen op het terras kan rondlopen en niet de struiken in kan schieten of op de volieres klimmen.

Groetjes,

Heidy
Bericht Maandag 29 Maart 2010 11:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is inderdaad over het algemeen juist leuk om ze bezig te zien maar omdat je hun acrobatentoeren nog niet gewend bent is het ook wel wat beangstigend. Troost je, na een tijdje ga je van niet veel meer schrikken en ben je niet meer zo snel bang maar nu is het best nog wel wennen, dat kan ik begrijpen maar geniet vooral van wat je ziet, de nieuwe dingen, de ontdekkingen. Zo mooi allemaal.
Bericht Woensdag 31 Maart 2010 8:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:46 am
  Berichten van afgelopen: