Nou het is dan bijna zover: op 1 augustus krijgen we de sleutel en kan het verhuizen gaan beginnen. Dit betekent ook dat ik nu actief op zoek kan gaan naar een goede kweker voor ons nieuwe grijsje.
Ik zoek al een beetje op marktplaats enzo, maar heb nog niet echt een betrouwbare kweker gevonden. Daarom vraag ik hier of jullie misschien een goede kweker kennen. Ik heb niet zo heel erg veel eisen maar ik wil wel graag dat de kweker zijn jongen test op de verschillende ziektes (ik moet natuurlijk aan Bob denken).
Dus kennen jullie nog iemand?
Dinsdag 11 Juli 2006 5:19 pm
Sue Moderator
Re: Op zoek naar een kweker
Hey wat spannend zeg! Ik weet wel een goede kweker: Thiely (en Ed) de Moor..
Zij kweken al een tijdje met grijsjes en testen hun nieuwe vogels en jongen op ziekten.
Ook zijn ze altijd erg bezig om nieuwe info te verzamelen.
Ik heb er een goed gevoel bij.
Dank je
Ik had die site al gevonden, want ik had hun namen even gegoogled (hmmm staat een beetje raar zo )
Ik heb heel veel positieve reacties gevonden van mensen die een gaaitje bij hun gekocht hebben, dus het klinkt allemaal heel erg goed .
Succes!!! met t zoeken van een grijsje en met verhuizen! Spannend hoor.
Dinsdag 11 Juli 2006 8:34 pm
Igor Vliegende acrobaat
Familie de Moor is erg goed. Wij stonden bij hen ook op de wachtlijst voor een edel. Je krijgt heel veel info en je kunt alles vragen, echt heel goed. Ondertussen hebben we ergens anders Elise gevonden, dus nu zijn we bij hen weer van de lijst af (stonden ook nog 5 mensen op voor ons ).
Ik ken via een ander forum (ParkietenLand) nog wel meerdere goede kwekers, laat maar weten als je die ook wilt weten.
Dinsdag 11 Juli 2006 8:35 pm
Igor Vliegende acrobaat
Oh en natuurlijk succes met verhuizen en veel plezier in het nieuwe huis