Opvang

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
sabina
Kuikentje

Opvang  Reageer met quote  

Hallo allemaal,
wij hebben een grijze roodstaart genaamd Pundo.
Pundo is echt een schat, hij heeft zowel binnen als buiten zijn eigen paradijs en gaat overal met ons naartoe. We zijn enorm aan hem gehecht en hij is vrijwel nooit alleen. Mijn vriend komt uit Turkije en door omstandigheden moeten we daar nu naar toe.
Het probleem is nu dat we Pundo nog nooit door iemand anders hebben laten verzorgen en hij is nog nooit naar een "opvang" geweest.
Nu hebben we voor hem geregeld dat hij naar de papegaaienopvang in Veldhoven gaat zolang wij weg zijn.
Het gaat ons echt aan het hart en via deze weg willen we graag de ervaringen van anderen horen die hun grijsje wel eens door iemand anders hebben laten verzorgen of die hem weg hebben gebracht naar een opvang.
We zitten echt te springen om reakties!!
Sabine en Tahir
Bericht Zaterdag 23 Juli 2005 6:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik zou eigenlijk adviseren, omdat hij erg tam is en alle andacht gewend is, om hem bij iemand in huis te plaatsen. Daar krijgt hij gewoon alle aandacht. In de opvang ben ik bang dat hij niet zoveel aandacht zal gaan krijgen.....
Bericht Zondag 24 Juli 2005 9:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Opvang  Reageer met quote  

Hoi sabina!

Welkom hier! Smile

Ik weet niet of het zo verstandig is om Pundo daarnaartoe te brengen ivm ziektes? (Ik wil je niet bang maken ofzo)

Is er iemand in je omgeving die misschien tijdelijk voor Pundo wil zorgen?
Of misschien is Meppel een oplossing?
Bericht Zondag 24 Juli 2005 1:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sabina
Kuikentje

Opvang  Reageer met quote  

Allereerst bedankt voor jullie reakties!
Onze buurvrouw, tevens vriendin, wil wel voor Pundo zorgen maar zij werkt 5 dagen per week.Verder hebben vrienden of familie katten ,geen tijd,zijn op vakantie of een heel schoon huis (ha ha).
De opvang in Veldhoven wordt verzorgt door een vrijwilliger van
Stichting NOP (de buurman), vandaar dat we er wel vertrouwen in hebben.
Maar 't is en blijft moeilijk.
Wat Meppel betreft denk ik dat het op hetzelfde neerkomt als Veldhoven.
We hebben hem al in ieder geval vertelt dat hij op vakantie gaat en nu vertelt hij iedereen: Pundo vakantie!
We zullen er nog maar een paar nachten over slapen....
Bericht Zondag 24 Juli 2005 4:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Opvang  Reageer met quote  

Fijn dat je buurvrouw op Pundo wil passen.. Smile Vijf dagen in de week, bedoel je dan vijf hele dagen? Zou ze 's avonds wel tijd hebben?

Tja, in Meppel zal je ook wel een probleem hebben. Wat ik wel heb gehoord, maar weet niet of het waar is, is dat er in Meppel grote afzuigers (ofzo) staan?
Bericht Zondag 24 Juli 2005 6:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:48 am
  Berichten van afgelopen: