oud en nieuw

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
gea46
Kuikentje

oud en nieuw  Reageer met quote  

ja het zit er weer aan tekomen vuurwerk
nu zie ik er met wimpie best wel tegen op om dat wimpie vaak schrikt en bang is
nu hoorde ik dat je het beste veel licht aan tv wat hader
dat ze dan minderlast hebben ven het vuur werk
is dit zo?
of heeft iemand nog ideetjes?
Bericht Donderdag 17 December 2009 12:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat wij doen is volop het licht aan in huis en de tv wat harder aan. en als er dan vuurwerk is aandachtig kijken en enthousiast oooooh roepen. moooooi weet je wel. verder kan je er niet veel aan doen. mijn honden hadden er ook veel last van in nederland. hier in praag niet zo. is ook niet zo heftig met het knallen als in nl.
Bericht Donderdag 17 December 2009 8:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Onze Jos, grijsje is ook zo'n angsthaas. Vorig jaar hebben we eigenlijk gewoon in de woonkamer geslapen (onze Berner had toen een zware operatie gehad en vandaar dat we samen beneden sliepen Embarassed Laughing ) en tegen de tijd dat het vuurwerk daar was lagen we al lekker te knorren op ons matrasje in de woonkamer want we moesten vroeg op de volgende morgen dus dat was ff testen hoe dat zou gaan op die manier dat jaar maar weet je, ik had meer last van het vuurwerk als die 2 gaaien bij elkaar, hihihi, echt waar, die hebben geen kik gegeven.
Bericht Donderdag 17 December 2009 9:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Inderdaad groot licht aan en de radio of televisie eventueel wat harder.
Verder zelf geen zorgen laten blijken naar je gaaitje. Enthousiast van oh wat mooi etc.

Herman geeft er niets om, Sammie en oos ook niet. Van Jacko en Aurora weet ik het niet. We zullen zien Ja
Bericht Donderdag 17 December 2009 10:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Bobbie slaapt erdoor heen, van Chefke weet ik het nog niet, ben benieuwt hoe ze reageren zal
Bericht Donderdag 17 December 2009 11:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Als je een paar dagen tevoren begint met druppels Bach rescue remedie.............dan gaat dat goed komen.
Bericht Vrijdag 18 December 2009 2:04 pm
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hier slapen ze gewoon door. Ze slapen in hun eigen kamer met het rolgordijn naar beneden. Niks aan het handje eigenlijk
Bericht Vrijdag 18 December 2009 7:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bump! (Voor tips)
Bericht Donderdag 31 December 2009 12:37 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:48 am
  Berichten van afgelopen: