ja het zit er weer aan tekomen vuurwerk
nu zie ik er met wimpie best wel tegen op om dat wimpie vaak schrikt en bang is
nu hoorde ik dat je het beste veel licht aan tv wat hader
dat ze dan minderlast hebben ven het vuur werk
is dit zo?
of heeft iemand nog ideetjes?
Donderdag 17 December 2009 12:42 am
alexandraatje Kamikaze piloot
wat wij doen is volop het licht aan in huis en de tv wat harder aan. en als er dan vuurwerk is aandachtig kijken en enthousiast oooooh roepen. moooooi weet je wel. verder kan je er niet veel aan doen. mijn honden hadden er ook veel last van in nederland. hier in praag niet zo. is ook niet zo heftig met het knallen als in nl.
Onze Jos, grijsje is ook zo'n angsthaas. Vorig jaar hebben we eigenlijk gewoon in de woonkamer geslapen (onze Berner had toen een zware operatie gehad en vandaar dat we samen beneden sliepen ) en tegen de tijd dat het vuurwerk daar was lagen we al lekker te knorren op ons matrasje in de woonkamer want we moesten vroeg op de volgende morgen dus dat was ff testen hoe dat zou gaan op die manier dat jaar maar weet je, ik had meer last van het vuurwerk als die 2 gaaien bij elkaar, hihihi, echt waar, die hebben geen kik gegeven.
Inderdaad groot licht aan en de radio of televisie eventueel wat harder.
Verder zelf geen zorgen laten blijken naar je gaaitje. Enthousiast van oh wat mooi etc.
Herman geeft er niets om, Sammie en oos ook niet. Van Jacko en Aurora weet ik het niet. We zullen zien