|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ahhhh wat lief joh Pff je zult haar nog vaak aan haar denken zeker? Ik vond dat verhaaltje hoe ze bij je moeder om wat lekkers schooide ook zo grappig
Kon ze vliegen? Had je haar buiten aan t tuigje?
Maar Fluf moesten jullie haar toen wegdoen? of woont ze bij je ex Heb je ooit nog iets over haar gehoord?  |
Vrijdag 21 Oktober 2005 10:29 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Pffft, ik word zo treurig als ik aan haar denk.. Ik wil niet klagen ofzo, en ben superblij met Zazu, maar Misty was zooo speciaal en volgens mij een stuk gemakkelijker..
Dat met die kaas en de koelkast bedoel je? Schitterend he? En dan lekker houtsnippers naar buiten gooien, dat kon ze ook zooo goed! Lekker naar buiten gooien met haar pootje, mijn moeder boos, en weer snel stofzuigen en als ze dan weer wat verder was, gooide ze wéér een poot snippers naar buiten.. Ze zat mijn moeder dan echt aan te kijken van 'Zeg je er niets van?'
Ze kon niet vliegen.. Ik had haar eerst aan een tuigje, maar dat bleek niet supernodig? |
Vrijdag 21 Oktober 2005 10:45 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Het spijt me dat ik nu treurige gevoelens naar boven heb gehaald Fluf
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe dat voelt...en natuurlijk ben je blij met de vogels die je nu hebt , maar Misty had er eigenlijk gewoon bij gehoord Ik heb dat ook met mn vorige hond...dat was zo mijn hond Maar ja, nu heb ik 2 andere honden die ook geweldig zijn en toch ...
Soms gaan dingen niet zoals t zou moeten of zoals je had verwacht  |
Vrijdag 21 Oktober 2005 1:02 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Maakt niet uit Tommy.. Dat had je toch niet kunnen weten?
Misty had er inderdaad gewoon bijgehoord..
Snap wel dat je je hond mist.. Hoe lang is het geleden?
Weet je hoe het met je vorige hond gaat? (Als je er treurig van wordt, gewoon mijn vraag negeren hoor) |
Zaterdag 22 Oktober 2005 7:05 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:52 am
|
|
|
|
|