|
|
|
Kromsnavelkortpootreigâh
Fladderaar
dat moet dus nog eens....
euh....
ja, daar ga ik mee aan de gang...
een keer...
van de week zo gelachen:
Keoki kreeg van mij een druifje (zonder pit)
ik zou met de hond gaan lopen
nu is dit een ritueel, wat gepaard gaat met dezelfde zinnetjes en klanken.
zo doet hij de sleutels na, en vlakvoor ik ga roept Keoki nog: "tot zoooooo", "doeeee?"
hij at met zijn mond vol... en zo klonk het ook... grinzzzz
die kende ik nog niet.... hihihihihi |
Zaterdag 4 Oktober 2008 1:01 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by Sarah
Onze Joske gaat op 18 januari 6 maanden worden. Hij kan heel duidelijk "hallo" zeggen maar doet meestal zijn brabbelvorm ervan. Hetzelfde voor "kiekeboe", "koekoek" . Hij kan ook wat fluiten en begint het grommen van de hond na te doen. Ben daar eigenlijk superveel mee bezig en soms vraag ik mij af of Joske wel ECHT goed zal kunnen praten. Zijn naam doet hij geen moeite voor ook niet voor nieuwe woorden. Hebben jullie een idee of dit wel goed komt?
Haha, leuk om terug te lezen of niet Sarah? En jij je maar afvragen of Josje wel gaat praten terwijl hij nu de oren van je hoofd kletst....  |
Maandag 26 Januari 2009 3:32 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik moet trouwens zeggen dat ik het me moeilijk kan voorstellen dat Joris ook zoveel gaat kletsen. Gewoon ook omdat amazones ook zouden praten, maar Gogo verrekt het ook en komt niet verder dan "Gogo?" |
Maandag 26 Januari 2009 3:39 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Joris zal je eens wat laten zien! (Of laten horen eigenlijk.. )
Wacht maar af, want de grijsjes van Kea praten best goed. Joske, Joe, ?? (ben eventjes de naam kwijt)
PS Pas op wat je zegt! Voordat je het weet doet 'ie je na!!  |
Maandag 26 Januari 2009 4:57 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ja, we zijn wel extra allert met wat we zeggen sinds hij hier is, gewoon voor het geval hij dingen onthoud en die later nog gaat zeggen...je weet het niet, hè, je weet het niet...  |
Maandag 26 Januari 2009 5:50 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Whahahahahhahaaha Egwene, wat lollig dat je dat terug tevoorschijn toverde. Ja, kan me nu nog moeilijk voorstellen dat ik dat dacht als ik hem bezighoor.
Hij heeft trouwens nog een paar nieuwigheden:
osje slapen(iets in de aard van Joske), Osje choken (Jos is een dieseltje en wij zeggen altijd dat hij moet choken als hij teveel hetzelfde zegt ) en Pas op hé (hoort hij vooral van tegen de honden te zeggen
Dit allemaal de laatste 2 weken duidelijk geworden.
Hou je dus maar vast, er is nog wat op komst met Joris maar laat Joris maar niet teveel Joske kijken want voor je het weet zegt hij ook "I'll kill you", whahahahahahahaa |
Maandag 26 Januari 2009 9:21 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Joke choken! Hoe kom je erop! |
Dinsdag 27 Januari 2009 8:07 am |
|
|
Sarah
Moderator

Wie is Joke???? Hihihihiih, weet wat je bedoelde hoor sue, was ja maar aan het plagen. Ja, zeggen we altijd als hij precies stottert of zo, en dan praat hij verder, hahaahhaha |
Dinsdag 27 Januari 2009 8:09 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
O, dus logopedie zou voor Joske wel heel geschikt zijn dan! Om van het stotteren af te komen...  |
Dinsdag 27 Januari 2009 4:05 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:52 am
|
|
|
|
|