|
|
|
TerrorToet
Net uit het ei
| Papegaaien Praatjes |
|
|
Hallo,
Ik zou het wel leuk vinden om met eigenaars van de Grijsjes gewoon gezellig te beppen over jullie grijsjes. |
Zaterdag 17 November 2007 12:34 pm |
|
|
Angela en pino
Vlieger
nou dan ben je volgens mij aan t goeie adres..... |
Zaterdag 17 November 2007 3:42 pm |
|
|
Angela en pino
Vlieger
ga je ook nog een profiel aanmaken anders is het zo saai en kun je ook aan ons evt foto's enz. laten zien enuh... heet jou grijsje ook Pino? |
Zaterdag 17 November 2007 3:44 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
hoi hoi, ik heb een timneh, is familie van de grijsjes maar dan met een donkerrode staart. is heel schuw maar praat honderd uit als je haar haar gang laat gaan |
Zaterdag 17 November 2007 4:32 pm |
|
|
TerrorToet
Net uit het ei
Hallo, jah ik moet heel mijn profiel nog een beetje pimpe met foto's enzo... dat wilde ik eigenlijk maandag even doen dan heb ik meer tijd..
Aangenaam kennis met jullie te maken hoor!!
Mijn Grijsje heet idd ook Pino wat toevallig de jouwe ook zag ik |
Zaterdag 17 November 2007 4:50 pm |
|
|
Angela en pino
Vlieger
ja idd toevallig is ook een hele leuke naam iig welkom en ik zie je pagina met veel plezier tegemoet! |
Zaterdag 17 November 2007 7:47 pm |
|
|
|
|
TerrorToet
Net uit het ei
Dank je en jah dat gaat zeker goed komen!!
Hoe lang zijn jullie al hier? Jammer dat ik dit forum nooit eerder ontdekt heb  |
Zaterdag 17 November 2007 8:41 pm |
|
|
sammy
Eitje
sammy heeft sinds een paar dagen 2 nieuwe dingetjes om mensen te verwelkomen: hallo meis, hallo wijffie  |
Zondag 18 November 2007 4:01 pm |
|
|
TerrorToet
Net uit het ei
Wat leuk zeg... Pino moet ook nog veel leren... Vanochtend heb ik hem geleerd om te dansen.
Dan zeg ik: Pino maak eens een dansje voor mij? Gaat ie headbange
Hoe hebben jullie je gaaitjes leren praten? Zijn er speciale methodes voor of herhalen jullie alles gewoon en wat is het beste om mee te beginnen? |
Maandag 19 November 2007 8:27 am |
|
|
|
|
sammy
Eitje
hahaha dat doet sammy ook....maar die doet dat dan niet op cammando..maar als ik muziek op heb staan en ze vind het leuk gaat ze dat ook doen en heen en weer bewegen...maar als ze het niet leukvind gaat ze keihard irritante geluiden maken...
wij zeggen veel standaard dingen meerdere keren per dag...
en zo leert sammy dat in ieder geval...
wij doen er eigenlijk niks voor ze neemt gewoon alles over, zolang het maar regelmatig voorbij komt  |
Maandag 19 November 2007 11:07 am |
|
|
Angela en pino
Vlieger
Pino is nu 10 weken en brabbelt er aardig op los,maar zo nu en dan zegt hij tussen het brabbelen ohohoh en ohoh! en onduidelijk maar als je goed luisterd kusje en ino ipv pino,zo schattig en naar mijn gevoel een gaaitje die vroeg bezig is,ik herhaal wel veel dingen en ga er dan ook echt voor zittenom een ''gesprek'' met hem te voeren. |
Maandag 19 November 2007 3:43 pm |
|
|
Kromsnavelkortpootreigâh
Fladderaar
Ik merk dat Keoki vooral woorden oppikt in situaties die voor hem erg indrukwekkend zijn...
Ik stond een keer vast door de tralie heen met mijn lip in zijn snavel...
dan kan je niet veel meer doen dan wachten tot ie loslaat...
ik heb toen een soort van scheetgeluid gemaakt met mijn mond in de hoop dat ie eerder zou loslaten... dat geluid is dus blijven hangen.. komt regelmatig voorbij...
en de commando's voor de hond, die weet ie ook heeeeel goed...hehehe
daarom: let erg op wat je zegt wanneer er een minder leuke situatie is...
hier heb ik laatst "ben je nou mal!!" "samme" horen zeggen, toen ik in een andere ruimte was... had ie goed onthouden...
ik probeer schuttingtaal zoveel mogelijk te ontwijken, en dus op een moment dat ik zou willen vloeken o.i.d. maar gewoon een scheetgeluid te maken... |
Zondag 6 Januari 2008 11:49 am |
|
|
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
quote:
Originally posted by Kromsnavelkortpootreigâh
daarom: let erg op wat je zegt wanneer er een minder leuke situatie is...
hier heb ik laatst "ben je nou mal!!" "samme" horen zeggen, toen ik in een andere ruimte was... had ie goed onthouden...
ik probeer schuttingtaal zoveel mogelijk te ontwijken, en dus op een moment dat ik zou willen vloeken o.i.d. maar gewoon een scheetgeluid te maken...
Inderdaad moet je goed opletten wat je zegt. Er wordt bij ons niet veel schuttingtaal gebruikt, maar zo af en toe, vooral als ik me zeer doe, wil ik nog wel 's het k.u.t.-woord gebruiken. Totdat Jelle het opeens ook geen zeggen. Was helemaal niet leuk Zo wordt je wel geconfronteerd met je eigen taalgebruik en dat is dan wel weer goed  |
Zondag 6 Januari 2008 6:27 pm |
|
|
Angela en pino
Vlieger
pino is nu bezig met smakgeluid van een dikken zoen en allemaal kusjes achter elkaar... echt duidelijke taal komt er nog niet uit maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt....hij is nog jong! |
Maandag 7 Januari 2008 8:31 am |
|
|
Remco
Vlieger
Leia brabbelt wel maar nog niet echt duidelijk. Zelf besteed ik niet al te veel aandacht aan het praten, ik vind kunstjes leren veel leuker. |
Maandag 7 Januari 2008 12:34 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:52 am
|
|
|
|
|