Pfffffff!!!!! wat een poep!!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Hahahahaha, zo zie je maar, hier is alles bespreekbaar, al neem je beter geen boterhammetje bij de hand om rustig een hapje te eten tijdens je verblijf hier op het forum. Shocked Laughing

Bericht Maandag 30 Juni 2008 4:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oké, hier hadden we het dus over die rare poepstandjes. Wel, heb onze Jos deze morgen speciaal voor jullie eens zijn privacy afgenomen en zijn mornindrop voor de lens laten doen. Volg de link maar:
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=3982

Bericht Zaterdag 5 Juli 2008 4:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

Jekkie Confused

Bij ons gaat het al niet veel anders. Kim wacht net zo lang met haar morningdrop tot ze uit de kooi is Confused Tegenwoordig zet ik haar eerst maar op de grond, dan flatst het niet zo in de rondte Laughing
Bericht Zaterdag 5 Juli 2008 8:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

gadver zeg.. wat een viespeuk!!!! ha ha.. pootje inderdaad omhoog, maar daarna gaat ie ook nog eens in zijn eigen kwak staan ha ha ha Shocked
Bericht Zaterdag 5 Juli 2008 10:23 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahaaha, normaal gezien heeft ie dat niet dat hij in zijn eigen poep gaan staan maar hij zal gedacht hebben: " nu maar eens laten zien wat ik durf" Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Je was toch niets aan het eten hoop ik als je het fimpje bekeek Shocked
Bericht Zondag 6 Juli 2008 7:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Whahahahaaha, normaal gezien heeft ie dat niet dat hij in zijn eigen poep gaan staan maar hij zal gedacht hebben: " nu maar eens laten zien wat ik durf" Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Je was toch niets aan het eten hoop ik als je het fimpje bekeek Shocked

ha ha..nee hoor.. ik had nét gegeten Confused
Bericht Zondag 6 Juli 2008 9:20 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Haha wat een leuke drop foto's hier Mr. Green is weer eens wat anders als bekkies onder de eet smurrie Laughing

Shandor presteert het ook weleens om zijn 1e poep drop om zijn stok te flatsen en er ook lekker doorheen te banjeren en dan even later heerlijk 'fris' zo op mijn hand en arm te stappen , ierghhhh Stom! Stom!

Ik ben s'morgens vroeg te duf om daaraan te denken Laughing en het is net of hij dat doorheeft door dan een extra rondje te draaien op mijn arm, ja lekker glibberig en natuurlijk ideaal om zo makkelijke ballet rondjes te draaien hihi Laughing
Bericht Zondag 6 Juli 2008 9:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihi, we krijgen de leukste verhalen te horen precies. Die vind ik ook heel goed. Laughing Laughing
Bericht Maandag 7 Juli 2008 8:25 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:53 am
  Berichten van afgelopen: