|
|
|
jako123
Kuikentje
| praat bijna niet meer |
|
|
onze jako is nu sedert een 3 tal weken modern,wordt gedoucht, zit de hele dag op zijn speelboom, stapt heel goed op zijn opstaptouw, gaat mee naar buiten (als het niet te koud is) en gaat 's avonds slapen in zijn kooi
maar sedert dit alles praat hij niet meer als we erbij zijn,vroeger nochtans wel
wanneer we naar de garage gaan om een sigaret te roken babbelt hij en komen we weer binnen dan stopt hij
hij wil soms ook niets meer aannemen van mij maar hij ziet er zekerlijk niet ongelukkig uit,misschien moet hij nog steeds wennen aan dit alles
Christine |
Zaterdag 18 Maart 2006 10:56 am |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hihi Christine, ik denk dat hij zo ondersteboven is en zo overduidelijk in zijn nopjes met alle nieuwe indrukken dat praten even niet meer belangrijk is Vroeger kreeg hij misschien door praten extra aandacht, nu is zijn leventje nog leuker geworden en je zal zien, zodra hij doorheeft dat dit nu ook bij zijn normale ritme gaat horen komt het praten vast vanzelf weer terug  |
Zaterdag 18 Maart 2006 1:35 pm |
|
|
jako123
Kuikentje
oké bedankt voor je reactie Patricia,als het zover is zal ik het laten weten hopelijk duurt het niet meer lang
Christine |
Zaterdag 18 Maart 2006 3:20 pm |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Ik denk het zelfde als wat Patricia zegt, dat jako een beetje onderste boven is van de andere aanpak/benadering
Komt wel goed hoor, als Jako er aan gewend is praat hij straks voor 10  |
Zaterdag 18 Maart 2006 3:28 pm |
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
Als je buiten bent zal ik proberne om het leuk te maken voor hem, zijn kooit buiten zetten in de tuin, of een klimboom als je die hebt, zijn eten erbij, en lekker spelen met hem, of zelf laten spelen. zodat het een hele normale bezigheid wordt voor hem. |
Zaterdag 18 Maart 2006 4:26 pm |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Ben het met deze reacties helemaal
eens hoor! Niet treuren, dat praten
komt weer terug. Maar nu heeft ie het
ff te druk met de leuke nieuwe dingen. |
Zaterdag 18 Maart 2006 8:12 pm |
|
|
jako123
Kuikentje
oké, bedankt voor jullie reactie
Christine |
Zaterdag 18 Maart 2006 9:40 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: praat bijna niet meer |
|
|
Hoi Christine..
Ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat hij bijna niet meer praat. Het kan goed zijn dat hij eventjes moet wennen aan dat moderne leven, even die nieuwe indrukken moet verwerken??
Echt, dat praten gaat écht wel weer komen hoor. |
Zondag 19 Maart 2006 8:55 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:59 am
|
|
|
|
|