|
|
|
geenflauwidee
Fladderaar
| Praten... |
|
|
gompy is bijna 4 maanden en brabbeld sóchtends altijd een uurtje achter elkaar ..mijn zoontje kwam vanmorgen naar me toe , mam gomp zegt lekker he ...dus ik zeg dat kan niet hij is nog te jong om echt woordjes te zeggen (dat d8 ik tenminste) en toen ik terug kwam in de woonkamer hoorde ik het ook tot 4x toe...
zou dit gewoon toeval zijn of heb ik het mis dat ze normaal pas later gaan praten? |
Donderdag 6 Maart 2008 3:02 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Praten... |
|
|
Hoihoi.. Volgens mij kunnen ze best rond die leeftijd wat dingetjes oppikken. Sommige vogels zijn wat sneller, en andere vogels wat langzamer.
Zo te horen is Gompy een echt talent!  |
Donderdag 6 Maart 2008 4:12 pm |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Emma kon op die leeftijd ook al wel wat zeggen, dus het kan wel hoor  |
Donderdag 6 Maart 2008 4:42 pm |
|
|
|
|
Titi's mama
Vlieger
Joe probeert me nu al na te doen. Maar dat is echt nog brabbelen, Joe is vandaag 10 weken. |
Donderdag 6 Maart 2008 7:01 pm |
|
|
|
|
geenflauwidee
Fladderaar
ok dan heb ik me daarin dus vergist , dacht echt dat het later was , hij heeft vooral sóchtends een brabbeluurtje en sávonds ook ...buiten lekker he brabbelt hij aardig door , en probeerd ook te fluiten...helaas als hij de camera ontdekt stopt hij acuut met brabbelen .... |
Zaterdag 8 Maart 2008 10:39 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hahaha, is logisch dat je het eerst niet kan geloven. Van onze Jos dachten we eerst ook dat het een rappe zou zijn. Zijn "kiekeboe" was al heel snel, voor ons, te ontcijferen maar zijn echt duidelijke woordjes waren "goed zo" op zijn 7 maanden ongeveer. Wel fijn dat Gompy zo snel is. Het is niet abnormaal maar komt nu ook niet bij allemaal voor. Leuk voor jullie. Geniet ervan. Ik vind het in elk geval zaaaaalllig dat er nu ook verstaanbaars uitkomt.  |
Zaterdag 8 Maart 2008 3:39 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Volgens mij zijn ze daar allemaal heel erg goed in: Hun snavel houden voor de camera. Al moet ik bekennen dat Zazu graag voor de camera dingen doet. (Nu zal je zien, dat hij dat nu ineens is vergeten) |
Dinsdag 11 Maart 2008 8:01 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:59 am
|
|
|
|
|
|