Pratende papegaai gezocht voor film

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Caviar
Eitje

Pratende papegaai gezocht voor film  Reageer met quote  

Beste,

Productiehuis Caviar is op zoek naar de eigenaar van een papegaai die bereid is om deze enkele woorden aan te leren tegen januari.
De stem van de papegaai zou gebruikt worden in een film voor een nieuw museum in Brugge.

Wil je ons helpen?
Bericht Donderdag 3 November 2011 4:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
jeroen234
Fladderaar

Reageer met quote  

meestal is het lastig om een papegaai iets snel teleren
somige woorden kan je 1.000.000 keer zeggen en ze doen er niks mee
andere zeg je per ongeluk 1x en je komt er nooit meer vanaf

ook hebben papegaaien vaak plankenkoorts bij de eigenaar thuis praten ze 100derd uit maar komt er een vreemde of verplaats je hem naar ergens anders dan houden ze dagen lang vaak hun mond

toch wens ik u veel su6 het is een leuk idee
weet dat andere films het vaak met meerdere grijze roodstaarten hebben gedaan met elk een ander woord
Bericht Zondag 6 November 2011 9:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Graag en Brugge is ook niet zo ver voor mij MAAR zoals gezegd, ze zijn niet zomaar te dwingen in wat ze zeggen maar misschien kan je zeggen wat ze moeten zeggen en hey, moest die van ons maar al eens kunnen Laughing Laughing , dan was het zo opgelost
Bericht Zondag 6 November 2011 5:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Caviar
Eitje

Reageer met quote  

Het gaat om de volgende woorden:"Ave, Vaffanculo, Cia Bella, Liberte, Vaffanculo tutti".
De woorden staan reeds op een cd, die dan gebruikt zou kunnen worden om de papegaai deze woorden te leren.

Als u ons kan helpen of interesse heeft kan u altijd mailen voor meer informatie.
Bericht Maandag 7 November 2011 12:38 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow, dat zijn niet echt makkelijke woorden om op korte tijd aan te gaan leren. ff een praktische vraag. Is het de bedoeling dat de papegaai daar komt of kan dat ook thuis worden opgenomen? Want euh, het ze aanleren is al niet zo makkelijk maar het dan ook nog eens zeggen met vreemden er rond zou wel eens helemaal een nul operatie kunnen worden.

Enfin, ik ga in elk geval toch eens wat oefenen met de woorden maar denk dat het te kort dag is voor deze woorden. Ik post hoe dan ook als er enig succes geboekt is.
Bericht Maandag 7 November 2011 2:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

wederom mail adres weggehaald......

zou het ciao bella zijn? Ik leer mijn beesten alleen abn..... Mr. Green
Bericht Maandag 7 November 2011 10:28 pm
Caviar
Eitje

Reageer met quote  

Het is inderdaad Ciao Bella.
We begrijpen natuurlijk dat dit geen gemakkelijke opgave is, daarom vragen we aan zo veel mogelijk mensen om toch te proberen deze woordjes aan hun papegaai te leren.
Zo halen we een beetje druk weg door niet op één papegaai te rekenen.

Het zou dus fantastisch zijn mochten jullie er toch mee beginnen, en wie weet kan je papegaai dan meewerken aan een echte film!
Bericht Dinsdag 8 November 2011 11:06 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:59 am
  Berichten van afgelopen: