|
|
|
Sue
Moderator

|
| Rocco.. |
|
|
Is gisteren voor het eerst meegeweest op visite en in de auto..
Ik moest zijn baasje er even van overtuigen dat we ten alle tijden terug konden, mocht het niet goed gaan.
Hij was namelijk erg nerveus dat het mis zou gaan in de auto, of bij de auto. (Misschien zou hij voor een auto kunnen fladderen)
Het ging perfect! Bij het starten van de auto was Rocco eventjes nerveus, maar daarna keek hij vrolijk uit het raam.
Na een tijdje werd hij weer wat nerveus, en ging wat lager zitten. Daar zat hij de rest van de reis lekker rustig.
Op visite deed hij het perfect. Helaas werd er niet helemaal goed met hem omgegaan, wat resulteerde in een 'naar de schouder vluchtende Rocco'.. Ook bij zijn baasje, die dit hem net had afgeleerd.
Op de terugweg zat hij weer netjes op mijn arm, en keek nu veel relaxter naar buiten..
Je zag die nieuwsgierige oogjes echt overal naar kijken, hij nam alles goed in zich op en genoot echt.
(Zijn baasje ook he he he, en ik ook hoor!)
Zijn baasje vindt het geweldig dat Rocco zo snel vooruit gaat. Hij is erg leergierig, en na eventjes 'bang' (eerder nerveus) te zijn geweest, geniet hij van nieuwe dingen..  |
Donderdag 31 Maart 2005 9:33 am |
|
|
|
|
Heijtje
Vlieger
|
Gaaf hè, die 2 boeven van mij zitten lekker vrolijk te fluiten en te kwebbelen. Als ik zeg: Kijk daar loopt een hondje, begint Nova te blaffen. En Rocky fluit net als ik doe als ik de honden roep om binnen te komen.
Autorijden vinden ze geweldig.Goed joh dat Rocco zo rustig bleef.  |
Donderdag 31 Maart 2005 9:41 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhh wat is Nova gaaf, ha ha ha! Grappig dat ze dan begint te blaffen..
Grijsjes kunnen hun intelligentie vaak uiten door te praten, maar kleinere vogeltjes, die dat niet kunnen zijn ook behoorlijk helder..
Oh het is zo mooi! Hij doet het zo goed vind ik!
Toen het een paar dagen geleden regende zaten mijn gaaien nogal zielig in de regen. (Schuilend)
Rocco echter, die eerst een beetje nerveus werd van de regen (waarop z'n baasje ook nerveus werd en 'm naar binnen wilde halen) zat als énige in de regen aan de klimboom te knagen!
Hmmm volgens mij had ik dat al verteld.. Tja, ik word nogal vrolijk van dit soort dingen pompidom! |
Donderdag 31 Maart 2005 9:45 am |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Ook al had je het al ergens verteld, ik had het nog niet gelezen en moet er wel om grinniken |
Donderdag 31 Maart 2005 8:41 pm |
|
|
LaSignoraMusica
Net uit het ei
Mijn kersverse stokoude geelvoorhoofdamazone Borre vluchtte voor Tabu die hem stevig aanpakte( de veren stoven in 't rond!), en ik was stand by met het opstaptouw, zodat hij daar tot zijn grote verbazing voor het eerst van zijn leven op zat. Ik maakte meteen van de gelegenheid gebruik door met hem aan de wandel te gaan, zelfs even naar buiten toe, de straat op en neer. het hondje van de kapster aan de overkant sloeg aan, de kapster zwaaide, ik zwaaide terug, en zei "Dag Doortje ( =hond)" en tegen Borre : "Zeg maar dag!" En wat zei Borre:"Daaag!"
Nou kletst hij als een oordeel vooral als hij bang is, maar grappig was het wel! |
Donderdag 31 Maart 2005 10:14 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Heee wat gaaf dat je meteen van die gelegenheid gebruik hebt gemaakt.. Wat gaaf trouwens dat hij gewoon dag op commando zegt! Maar dat zal wel meer 'amazone' zijn?
Of is het puur omdat hij bang is? |
Vrijdag 1 April 2005 8:33 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:03 am
|
|
|
|
|