rode kleur op de veren? met foto

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
olaendj
Net uit het ei

rode kleur op de veren? met foto  Reageer met quote  

heej zoals jullie zien heeft DJ een rode gloed op de veren heeft iedere grijze dat? of is het iets waar ik me zorgen om moet maken?
http://i323.photobucket.com/al.....leugel.jpg
Bericht Vrijdag 17 September 2010 12:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

niks om je zorgen om te maken hoor, die van mij heeft dat ook. ik heb gemerkt dat op weg naar het volwassen worden de veren meer glans kregen. de jongen hebben vaak een doffe kleur. naarmate ze ouder worden gaat hij meer glanzen
Bericht Vrijdag 17 September 2010 1:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb je foto ff in een link omgezet. Liever geen foto's in het forum, linkjes mag wel. Door foto's te maken gaat het forum onnodig trager worden.

Je bent pas nieuw dus kon je niet weten, vandaar dat ik het even uitleg. Wink

Volgens mij kan het goed zijn dat dat na de eerste rui er uit is.
Bericht Vrijdag 17 September 2010 8:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mirthe
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb me laten vertellen dat dit vaak voorkomt als jonge grijsjes geplukt worden door de ouders in het nest. Als de jongen er dan uit gehaald worden op een week of zes en de veren komen weer terug, dan zitten hier heel veel rode veertjes tussen. Het lijkt op een soort littekenweefsel, dat verdwijnt na de eerste rui. Mijn grijsje had het ook een klein beetje, maar dit was wat de dierenarts me vertelde. Ik wacht de eerste rui dus maar af.
Bericht Vrijdag 25 Maart 2011 9:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:03 am
  Berichten van afgelopen: