spullen voor een speelboom?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
ronald&angelique
Fladderaar

spullen voor een speelboom?  Reageer met quote  

hallo luitjes

waar kunnen wij goedkoop touwen en takken voor een speelboom kopen
wat voor touw kan je het beste gebruiken?
en wat voor hout ?

alvast bedankt
Bericht Vrijdag 15 September 2006 9:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: spullen voor een speelboom?  Reageer met quote  

Als de gemeente gaat snoeien, kan je wilgentakken vragen.. Very Happy (Niet langs een drukke weg)
Je kan het beste hennep of sisal gebruiken. Ik had begrepen dat er in katoen vaak chemische goedjes zitten die niet zo goed zijn voor gaaien.
(Touw is te koop bij villafilou.nl)
Bericht Vrijdag 15 September 2006 10:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Vlierboom wil ook goed. Onze boom die hier vanaf dag 1 is, is nog altijd Tom en Gwaans hoofdverblijf Very Happy Het zaagt lekker makkelijk, pelt makkelijk, is niet zwaar en in alle takken zit een holte waar je weer makkelijk andere dingen in draait Very Happy
Bericht Vrijdag 15 September 2006 12:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is zeker ook gemakkelijk te slopen? Laughing
Bericht Woensdag 20 September 2006 10:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ilona_21
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hahaha hier alles alles van de wilg !! hier zijn ze er super op !! Laughing vooral als ze vers zijn zijn ze zoo kaal hahaha Cool

mn vriend is al een keer gesnapt. door politie stond hij in het bos met een grote zaag... lol nouja de politie vond het wel grappig dat het voor de papegaaien was. Laughing ondanks hij het eerst niet geloofde Embarassed

maar zagen hoef ik niet meer bij mij clienten die wonen allemaal op boerderijden die hebben wilgen op eigen grond! Laughing laast had ik zowat een hele boom in mn auto... lol Embarassed
Bericht Donderdag 21 September 2006 10:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Het is zeker ook gemakkelijk te slopen? Laughing

Dat valt dus heel erg mee, want hun boom bestaat nu al 2,5 jaar en is nog steeds prachtig Wink
Bericht Vrijdag 22 September 2006 11:55 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha Ilona, een hele boom? Paste dat wel? Laughing Wat ontzettend handig dat je veel mensen kent met een wilg in de tuin! Cool
Bericht Zondag 24 September 2006 10:36 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy

Dat valt dus heel erg mee, want hun boom bestaat nu al 2,5 jaar en is nog steeds prachtig Wink

Ohhh, hmmm, misschien een idee voor hier? Ik ga eens eventjes in het bos kijken. Vlierbessen vindt Wheezy in ieder geval héérlijk! Cool
Bericht Zondag 24 September 2006 10:36 am
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahaha Ilona, moet wel lachen om dat verhaal van je vriend met die zaag. Ik had laatst ook weer behoorlijk wat takken van een plaatselijke wilg afgehaald toen ik op de terugweg langs de plantsoenendienst kwam die net de bermen en gemeentelijke groenstroken in orde aan het maken waren. Die keken ook wel een beetje raar naar me. Ik heb nog even gedag gewuifd met de wilgentakken en ben toen maar stoer doorgelopen... Rolling Eyes Moeten ze de wilgen bij mij aan de overkant van de straat maar niet zo vaak bijsnoeien en gewoon aan mij overlaten!
Bericht Zondag 24 September 2006 2:33 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:08 am
  Berichten van afgelopen: