|
|
|
ronald&angelique
Fladderaar
| spullen voor een speelboom? |
|
|
hallo luitjes
waar kunnen wij goedkoop touwen en takken voor een speelboom kopen
wat voor touw kan je het beste gebruiken?
en wat voor hout ?
alvast bedankt |
Vrijdag 15 September 2006 9:16 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: spullen voor een speelboom? |
|
|
Als de gemeente gaat snoeien, kan je wilgentakken vragen.. (Niet langs een drukke weg)
Je kan het beste hennep of sisal gebruiken. Ik had begrepen dat er in katoen vaak chemische goedjes zitten die niet zo goed zijn voor gaaien.
(Touw is te koop bij villafilou.nl) |
Vrijdag 15 September 2006 10:15 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Vlierboom wil ook goed. Onze boom die hier vanaf dag 1 is, is nog altijd Tom en Gwaans hoofdverblijf Het zaagt lekker makkelijk, pelt makkelijk, is niet zwaar en in alle takken zit een holte waar je weer makkelijk andere dingen in draait  |
Vrijdag 15 September 2006 12:31 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Het is zeker ook gemakkelijk te slopen?  |
Woensdag 20 September 2006 10:09 pm |
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
hahaha hier alles alles van de wilg !! hier zijn ze er super op !! vooral als ze vers zijn zijn ze zoo kaal hahaha
mn vriend is al een keer gesnapt. door politie stond hij in het bos met een grote zaag... lol nouja de politie vond het wel grappig dat het voor de papegaaien was. ondanks hij het eerst niet geloofde
maar zagen hoef ik niet meer bij mij clienten die wonen allemaal op boerderijden die hebben wilgen op eigen grond! laast had ik zowat een hele boom in mn auto... lol  |
Donderdag 21 September 2006 10:04 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
quote:
Originally posted by Sue
Het is zeker ook gemakkelijk te slopen?
Dat valt dus heel erg mee, want hun boom bestaat nu al 2,5 jaar en is nog steeds prachtig  |
Vrijdag 22 September 2006 11:55 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha Ilona, een hele boom? Paste dat wel? Wat ontzettend handig dat je veel mensen kent met een wilg in de tuin!  |
Zondag 24 September 2006 10:36 am |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Tommy
Dat valt dus heel erg mee, want hun boom bestaat nu al 2,5 jaar en is nog steeds prachtig
Ohhh, hmmm, misschien een idee voor hier? Ik ga eens eventjes in het bos kijken. Vlierbessen vindt Wheezy in ieder geval héérlijk!  |
Zondag 24 September 2006 10:36 am |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hahaha Ilona, moet wel lachen om dat verhaal van je vriend met die zaag. Ik had laatst ook weer behoorlijk wat takken van een plaatselijke wilg afgehaald toen ik op de terugweg langs de plantsoenendienst kwam die net de bermen en gemeentelijke groenstroken in orde aan het maken waren. Die keken ook wel een beetje raar naar me. Ik heb nog even gedag gewuifd met de wilgentakken en ben toen maar stoer doorgelopen... Moeten ze de wilgen bij mij aan de overkant van de straat maar niet zo vaak bijsnoeien en gewoon aan mij overlaten! |
Zondag 24 September 2006 2:33 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:08 am
|
|
|
|
|
|