Timneh Grijze Roodstaart gezocht

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
dtjepkema
Eitje

Timneh Grijze Roodstaart gezocht  Reageer met quote  

Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik zijn al een tijdje op zoek naar een Timneh, maar het valt niet mee om een geschikt/betrouwbaar adres te vinden in Nederland, laat staan in het noorden van 't land (we wonen in Groningen stad).

Weet iemand toevallig een betrouwbaar adresje, waar dan ook in NL (maar bij voorkeur in het noorden) die fatsoenlijk met z'n vogels om gaat, waar we terecht kunnen?

We zijn op zoek naar een jonge Timneh, handtam. We hebben er lang over gedubd en verschillende soorten vogels overwogen, maar we komen na alle research toch altijd weer bij de Timneh uit.

Alvast enorm bedankt!
Bericht Woensdag 30 November 2011 8:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
dtjepkema
Eitje

Re: Timneh Grijze Roodstaart gezocht  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by dtjepkema

We zijn op zoek naar een jonge Timneh, handtam.

Hmm, ik kan mijn oorspronkelijke bericht niet meer verwijderen. Dan maar even zo. Hierbij trek ik m'n verzoek in. Ons probleem is inmiddels opgelost. Evengoed bedankt en graag tot ziens.
Bericht Dinsdag 6 December 2011 8:25 am
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat leuk, jullie hebben er een gevonden? vertel, we zijn hier niet nieuwsgierig maar willen wel graag alles weten Very Happy
gefeliciteerd hoor met de nieuwe aanwinst. veel plezier ermee en als je foto's kunt plaatsen, zijn die meer dan welkom Very Happy
Bericht Woensdag 7 December 2011 8:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Welkom dtjepkema,

We willen graag foto's van jullie lieverd zien, stel 'm - haar eens aan ons voor Mr. Green
Bericht Woensdag 7 December 2011 5:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:12 am
  Berichten van afgelopen: