|
|
|
dtjepkema
Eitje
| Timneh Grijze Roodstaart gezocht |
|
|
Hallo allemaal,
Mijn vriendin en ik zijn al een tijdje op zoek naar een Timneh, maar het valt niet mee om een geschikt/betrouwbaar adres te vinden in Nederland, laat staan in het noorden van 't land (we wonen in Groningen stad).
Weet iemand toevallig een betrouwbaar adresje, waar dan ook in NL (maar bij voorkeur in het noorden) die fatsoenlijk met z'n vogels om gaat, waar we terecht kunnen?
We zijn op zoek naar een jonge Timneh, handtam. We hebben er lang over gedubd en verschillende soorten vogels overwogen, maar we komen na alle research toch altijd weer bij de Timneh uit.
Alvast enorm bedankt! |
Woensdag 30 November 2011 8:38 pm |
|
|
|
|
dtjepkema
Eitje
| Re: Timneh Grijze Roodstaart gezocht |
|
|
quote:
Originally posted by dtjepkema
We zijn op zoek naar een jonge Timneh, handtam.
Hmm, ik kan mijn oorspronkelijke bericht niet meer verwijderen. Dan maar even zo. Hierbij trek ik m'n verzoek in. Ons probleem is inmiddels opgelost. Evengoed bedankt en graag tot ziens. |
Dinsdag 6 December 2011 8:25 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
wat leuk, jullie hebben er een gevonden? vertel, we zijn hier niet nieuwsgierig maar willen wel graag alles weten
gefeliciteerd hoor met de nieuwe aanwinst. veel plezier ermee en als je foto's kunt plaatsen, zijn die meer dan welkom  |
Woensdag 7 December 2011 8:46 am |
|
|
|
|
Windkracht13
Vlieger
Welkom dtjepkema,
We willen graag foto's van jullie lieverd zien, stel 'm - haar eens aan ons voor  |
Woensdag 7 December 2011 5:04 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:12 am
|
|
|
|
|
|