|
|
|
Sarah
Moderator

Hahahahaha, jaja, ken ik helemaal. Belletje op de kop. Hihihihi, schitterende foto's trouwens. Hier zet Jos zijn bel op zijn kop en dan zeg ik "hallo, met Joske" en als ik niks zeg rammelt hij ff met zijn bel en doet het opnieuw. Zaaallliiige gaaitjes hé.  |
Zondag 22 Juni 2008 6:39 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Tommy effuh belluh |
|
|
Die kan gek doen! Je zou 'm zo wat inschenken: Hij houdt 'm op die ene foto een beetje als een glas.  |
Zondag 22 Juni 2008 10:27 am |
|
|
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by Sarah
Hahahahaha, jaja, ken ik helemaal. Belletje op de kop. Hihihihi, schitterende foto's trouwens. Hier zet Jos zijn bel op zijn kop en dan zeg ik "hallo, met Joske" en als ik niks zeg rammelt hij ff met zijn bel en doet het opnieuw. Zaaallliiige gaaitjes hé.
Nou.. hij zegt soms als hij met die bel zit te spelen, effe bellen, 'eeh.. met Tommy, met tommy Uittenbogaard!' of 'met Ellen Uittenbogaard!' of 'effuh opa bellen!', ha ha..lekker ding he?  |
Zondag 22 Juni 2008 10:57 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Whahaha hij neemt voor jou op! Wat handig zeg. Moet ineens denken aan die ara die z'n hele adres oplepelde.  |
Zondag 22 Juni 2008 11:06 am |
|
|
Sarah
Moderator

O wat lollig. Zover zijn we nog niet, ik zeg het hem nog voor voorlopig maar dat komt nog wel, hij is ook nog heel jong natuurlijk en zal nog veel bijleren, dat hoop ik dan toch want ik geniet er zo van als hij zijn babbelmomenten heeft. Anders ook hoor maar als hij begint te vertellen dan zijn we precies koffieklets aan het houden.  |
Zondag 22 Juni 2008 4:23 pm |
|
|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Leuk gaaitje zeg! |
Zondag 22 Juni 2008 4:29 pm |
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by Sue
Whahaha hij neemt voor jou op! Wat handig zeg. Moet ineens denken aan die ara die z'n hele adres oplepelde.
ja ha ha.. en het stomme is dat ik zelf meestal de tel. opneem met alleen mijn voornaam, soms mjin achternaam ook. Dus dat heeft hij toch opgepakt... maar Tommy Uittenbogaard heeft hij helemaal zelf verzonnen ah ha ha |
Zondag 22 Juni 2008 7:16 pm |
|
|
Angela en pino
Vlieger
hahahahaha...je peroonlijke assistent!!
ik hoop dat mijn pinootje ook nog gaat babbelen,hij fluit wel leuke deuntjes en maakt smak/kusgeluiden maar praten nee nog niet  |
Maandag 23 Juni 2008 7:35 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Geduld Angela, ze kunnen er ineens mee weg zijn als een sneltrein.  |
Maandag 23 Juni 2008 8:21 am |
|
|
Angela en pino
Vlieger
lijkt me leuk...pino die praat maar ik hou net zoveel van m als ie t niet zal doen,al zou ik het geweldig vinden.
hoe oud was joske toen ie begon te praten? |
Dinsdag 24 Juni 2008 7:34 am |
|
|
Sarah
Moderator

Oei, nu moet ik miijn eigen grijze hersenmasse laten werken
Hij wordt in juli 1 jaartje en zijn eerste woordjes moet hij rond februari gezegd hebben dus was hij...ff tellen een maand of 7 denk ik hé. Maar staar je daar niet blind op want de ene praat sneller als de andere en dat wil niks zeggen over het al dan niet praten van Pino. Vergeet niet dat het voor Pino op dit moment ook drukke tijden zijn en dat het praten ook wat kan tegenhouden. Ik werk ook parttime en ben heel veel thuis en misschien heeft dat het proces ook wat versnelt, geen idee maar je mag je echt niet blindstaren op de leeftijd van 1 ander grijsje want ze verschillen toch nog allemaal hoor. Pino zal er volgens mij toch ook ineens aan beginnen hoor, maar zal volgens mij eerder zijn als jullie gesetteld zijn in jullie nieuwe huisje.  |
Dinsdag 24 Juni 2008 10:07 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Zie je, ze zijn best slim. Zijn eigen naam en dan JOUW achternaam. Verbazingwekkend!
Iago heeft een keer schapen (witte) voor Nenya uitgemaakt. (Nenya was m'n witte herder) --> Allebei wit, ongeveer dezelfde grootte, etc etc.  |
Dinsdag 24 Juni 2008 10:22 am |
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Sue
Iago heeft een keer schapen (witte) voor Nenya uitgemaakt. (Nenya was m'n witte herder) --> Allebei wit, ongeveer dezelfde grootte, etc etc.
Dus grote witte dingen met 4 poten zijn een nenya volgens Zaz. Dat is toch een knap staaltje associatief denken. |
Dinsdag 24 Juni 2008 11:05 am |
|
|
Angela en pino
Vlieger
|
|
|
quote:
Originally posted by Sarah
Oei, nu moet ik miijn eigen grijze hersenmasse laten werken
Hij wordt in juli 1 jaartje en zijn eerste woordjes moet hij rond februari gezegd hebben dus was hij...ff tellen een maand of 7 denk ik hé. Maar staar je daar niet blind op want de ene praat sneller als de andere en dat wil niks zeggen over het al dan niet praten van Pino. Vergeet niet dat het voor Pino op dit moment ook drukke tijden zijn en dat het praten ook wat kan tegenhouden. Ik werk ook parttime en ben heel veel thuis en misschien heeft dat het proces ook wat versnelt, geen idee maar je mag je echt niet blindstaren op de leeftijd van 1 ander grijsje want ze verschillen toch nog allemaal hoor. Pino zal er volgens mij toch ook ineens aan beginnen hoor, maar zal volgens mij eerder zijn als jullie gesetteld zijn in jullie nieuwe huisje.
ja ik denk ook wel dat t komt maar ja we zullen zien,ik herhaal wel veel dezelfde woordjes zoals mama kus en als ik die krijg lekker(en dan uitbundig natuurlijk)ik roep joehoe en zijn naam dat soort dingen....ach hij is lief en dat telt het meeste voor mij.
1 ding staat voor mij voorop als pino happy is ben ik t ook...al hoop ik stiekum wel op een woordje natuurlijk  |
Dinsdag 24 Juni 2008 8:10 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:13 am
|
|
|
|
|