Tommy en een doosje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
ellenparrot
Ervaren vlieger

Tommy en een doosje  Reageer met quote  

http://s196.photobucket.com/al.....mview=grid
Bericht Zondag 6 Juli 2008 1:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Tommy en een doosje  Reageer met quote  

Hahaha Tommy laat veel toe zeg! Hij vindt het volgens mij wel prima, zo'n doos op z'n rug. Het doosje bleef zo te zien nog goed liggen.
Bericht Zondag 6 Juli 2008 8:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Re: Tommy en een doosje  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hahaha Tommy laat veel toe zeg! Hij vindt het volgens mij wel prima, zo'n doos op z'n rug. Het doosje bleef zo te zien nog goed liggen.

hij laat inderdaad op dat punt veel toe.
Moet je deze foto\'s maar eens zien (het vorige doosje) ha ha

http://s196.photobucket.com/al.....box100508/
Bericht Zondag 6 Juli 2008 1:10 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik ben helemaal in love Ellen, wat Tommy zo mooi laat doen, dat is mooi om te zien. Als je hem ziet zitten met dat doosje op zijn kopje/rug dan is het precies of hij wil zeggen: "Mamie, moet ik nog lang zo zitten want dat weegt hoor."

Hahaha, echt grappige foto's. Die andere heb ik ook gezien, met zijn kopje in het doosje Shocked . Onze Jos zou nogal panikeren.
Bericht Maandag 7 Juli 2008 8:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ik ben helemaal in love Ellen, wat Tommy zo mooi laat doen, dat is mooi om te zien. Als je hem ziet zitten met dat doosje op zijn kopje/rug dan is het precies of hij wil zeggen: "Mamie, moet ik nog lang zo zitten want dat weegt hoor."

Hahaha, echt grappige foto's. Die andere heb ik ook gezien, met zijn kopje in het doosje Shocked . Onze Jos zou nogal panikeren.

hi hi ... dank je hoor.. dergelijke dingen vind ie allemaal prima, maar er zijn ook genoeg dingen waarvan hij in de stress schiet, hi hi.. ach.. zo hebben ze allemaal wat he! Wink
Bericht Maandag 7 Juli 2008 6:09 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is waar, maar het is altijd leuk om iets van een andere gaai te zien en dan kan je dat ook weer eens ff gaan testen en hopen dat je nog 10 vingers hebt als je het geprobeerd hebt, hahahahahahahaha. Laughing
Bericht Maandag 7 Juli 2008 8:00 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:13 am
  Berichten van afgelopen: