|
|
|
Heidy
Net uit het ei
|
| tot hoe laat onder douche? |
|
|
Hoi allemaal,
Ben ik weer? Weten jullie tot hoe laat ik Sammy onder de douche kan doen?
Kan dat bijv. ook nog om 18.00/18.30 uur? Ze hebben ons nl. verteld dat dat maar tot 14.00 uur ivm het opdrogen. Maar als ik het zo zie, is onze Sammy altijd binnen een uur droog. Omdat wij beiden 40 uur per week werken, zouden wij hem, als hij maar tot 14.00 uur onder de douche mag, alleen op zaterdag en zondag kunnen douchen. De optie van die man om dan door de week een keer extra vroeg op te staan, vinden wij geen optie. We staan al om 05.50 uur op. En da's vroeg genoeg vinden wij.
Alvast bedankt weer voor de reacties.
Groetjes,
Heidy |
Donderdag 25 Februari 2010 12:03 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
zolag hij droog is voor hij gaat slapen, kanhij gerust in de avond nog eenkeer douchen hoor. bij ons doen we dat ook en dat is echt geen probleem. het is lekker warm inhuis, geen tocht of zo, en dan kan het best,
als jij hem in de avond nog eens wil douchen, mag je dat gerust |
Donderdag 25 Februari 2010 12:56 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ja, gewoon zorgen dat hij droog gaat slapen. Als ze de douche tolereren, maar niet helemaal uit de pan gaan, dan schudden ze zich een keer en zijn weer droog maar als hij er echt van geniet en kletsnat wordt, laat hem in ieder geval goed drogen, of help een beetje met de fohn.
Douchen is goed voor je  |
Donderdag 25 Februari 2010 4:59 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Als je een keertje 's avonds wil douchen en hij is "droog" voor zover je kan zien kan je altijd zorgen dat je de verwarming hoog genoeg hebt voor die nacht zodat je zeker bent dat hij het niet koud gaat krijgen omdat ze bij het slapen afkoelen. Op die manier kan je het zonder probleem doen. |
Donderdag 25 Februari 2010 9:36 pm |
|
|
|
|
Tiny-M
Beginnende vlieger
Doe het zelf ook vaak in de avond. Bij ons staat de verwarming vaak tot vrij laat aan en alles is ook goed geïsoleerd, dus koud wordt het ook niet snel.
Daarnaast wordt die van mij ook nooit kletsnat, omdat ze nog steeds een hekel heeft aan de douche, dus ze droogt ook vrij snel. |
Vrijdag 26 Februari 2010 11:56 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:13 am
|
|
|
|
|
|