|
|
|
monique42
Eitje
Ik heb een afspraak gemaakt voor aankomende vrijdag om 9.30 uur, moet daar wel heel vroeg voor mijn bedje uit, maar ok dat moet je voor je gaai over hebben niet dan.
Ik schrok alleen wel van het bedrag 18 euro voor 10 min. maar wie weet zit ik er niet zolang.
Wat ik wel ga doen is, de vorige eigenaar ff lekker opbellen en zeggen dat hij een viespeuk is dat hij mij zo bedonderd heeft.
En misschien krijg ik het met mijn brutale mond wel voor elkaar dat hij de rekening mag gaan betalen (ben heel brutaal ).
En anders sta ik bij hem voor de deur.
Maar het komt allemaal wel goed en zeker met Rico geloof mij maar, zal er alles voor doen hoor. |
Woensdag 23 Maart 2005 10:19 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
He Monique!
Wat goed dat je erheen gaat! Je zal er echt geen spijt van krijgen, kan ik je bijna garanderen!
Dat bedrag van 18 euro per tien minuten gaat niet echt op. Je zal zien: Hij besteedt waarschijnlijk een uur aan je grijsje, en als je dan naar de factuur kijkt zal je zien dat hij iets van 35 minuten of 30 minuten rekent.
Niet de volle 60 minuten dus..
Ik hoop dat de vorige eigenaar de rekening voor je betaalt! Zou wel zo eerlijk van hem zijn nadat hij je zo misleid heeft!
Heel veel succes!
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!  |
Woensdag 23 Maart 2005 10:24 am |
|
|
monique42
Eitje
Ach geloof mijn nou, ik ben zo brutaal dat ik hem de hoek in druk.
Hij gaat het vergoeden, kom op nou, hij moet de rollen maar eens omdraaien, dat als ik hem een gaai heb verkocht met problemen, hoe hij er dan tegenover zal staan, dan weet hij daar geen antwoord meer op te geven hoor.
Maar als ik vrijdag bij de arts geweest ben, geef ik de uitslag, zal iedereen op de hoogte houden, zal ook meteen ff doorgeven hoe het met de vorige eigenaar is afgelopen, jullie zullen schrikken, hoop ik  |
Woensdag 23 Maart 2005 10:39 am |
|
|
|
|
Heijtje
Vlieger
|
Geweldig dat je gaat hoor. Weet je, je hebt er een gaaienleven plezier van en dat is lang. Je zal niet weten wat je meemaakt en je papegaai al helemaal niet. Die is straks zo vrij, hoeft niet meer in de kooi en kan mee naar buiten,zomaar los op de arm. Niks geen tuigje of ketting om hem vast te houden.Jullie zullen zo'n plezier krijgen.
Wat die oude eigenaar betreft......Dreig maar dat je hem opgeeft bij
www.opgelicht.net Daar schrikken ze ook van als je hun naam en adres bekend maakt. Zowiezo een goed idee want je bent gewoon opgelicht. |
Woensdag 23 Maart 2005 11:39 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ik ben benieuwd! Ik zou het waarschijnlijk niet doen, misschien zou ik 'm wel een flink proces aandoen..
Heel veel plezier vrijdag! (Plezier omdat het echt leuk is om H aan te horen) |
Woensdag 23 Maart 2005 11:47 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Da's een goeie! Aangeven bij die site! Ha ha ha, dat zal 'm leren, vooral als hij echt een handelaar zou zijn! |
Woensdag 23 Maart 2005 11:48 am |
|
|
|
|
loontjuhh
Eitje
hallo monique
ik weet niet of je al bij een dieren arts bent geweest.
maar ik vind persoonlijk 18 euro voor 10 min vrij veel..
mijn grijsje is ook heel erg gaan plukken.. heb de dierenarts gebeld ik moets de veren opsturen en 8 dagen later had ik bericht van het lap. bij coco was het een schimmelinfectie..( kan dus bij jouwe ook mogelijk zijn)
dat heeft mij niet meer gekost dan 26 euro.,
ik hoop dat alles goed komt!
liefs Loontjuhh & CoCo |
Vrijdag 9 September 2005 6:07 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het nu gaat Monique  |
Vrijdag 9 September 2005 9:29 pm |
|
|
|
|
monique42
Eitje
| ff kijken |
|
|
Beste mensen, kijk ff bij mooi verhaal, want ik heb iets fout gedaan, zal niet he op je oude dag!!!!!
Groetjes Monique |
Woensdag 14 September 2005 10:06 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:14 am
|
|
|
|