vanaf welke leeftijd praat een grijze roodstaart?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou niet zomaar iets geven om eerlijk te zijn. Indien er iets is en dat wat je nu geeft is niet wat hij nodig heeft dan kan je vaak meer kwaad dan goed doen. Gaaitjes hebben maar kleine organen en zijn nogal gevoelig.

Zelfde als iemand die gaat ontwormen terwijl er geen wormen zijn, dat is net niet goed.
Bericht Zondag 3 Januari 2010 8:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou Hedwig (of andere va) zeker raadplegen.
Metacam is een pijnstiller en onstekingsremmer) Wanneer je dat nu geeft heb je sowieso geen duidelijk beeld of hij wel of niet in goeden doen is.

Sowieso metacam is best een heftig middel om "zomaar" te geven.
Bericht Maandag 4 Januari 2010 2:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh jee geef aub niet zomaar metacam. Volgens mij is metacam een pijnstiller, waardoor ze nog suffer kunnen worden.
Win aub het advies van een vogelarts in alvorens met dit soort heftige middelen aan de slag te gaan. Vogels zijn vele malen gevoeliger dan mensen voor bepaalde dingen. Sad
Bericht Maandag 4 Januari 2010 2:44 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Metacam is inderdaad een pijnstiller. Ik heb die voor Luna gekregen van Hedwig een keertje. Geen idee of ze er suffer van worden, maar het is inderdaad een pijnstiller die je niet zomaar mag geven.
Bericht Maandag 4 Januari 2010 3:43 pm
cisca
Eitje

Reageer met quote  

hallo allemaal
bedankt voor jullie reactie`s!
even voor de duidelijkheid ik heb metacam van hedwig gekregen voor onze gaai omdat rocco ernstig ziek was toen die net een paar weken oud was hij had zich verslikt in zijn pap waardoor zijn longen en hart erg ziek waren, toen dit beter ging had die door al die bacterie een buikvlies ontsteking, met veel contact met hedwig door de telefoon en op afspraak is rocco er weer helemaal boven op gekomen! hedwig had het zelf niet verwacht dat hij dit zou overleven!!
maar hedwig en zijn bazin hebben heel hard voor zijn leven gevochten.
tijdens zijn ziekte kreeg hij metacam voor geschreven hedwig heeft erbij gezegd dat je dit middel altijd als onderhoud middel mag gebruiken het kan geen kwaad voor de gaai vandaar dat ik er gelijk mee ben begonnen omdat hedwig niet aanwezig is maar pas weer 8 januari 2010.
maar ik kan jullie ook weer gelijk vertellen dat het weer goed gaat met rocco Yeah! hij praat weer en is weer de hele dag in de weer, ik denk dat het ook een beetje mee te maken heeft gehad dat die mee is geweest in de auto is toch allemaal erg vreemd voor hem geweest,

groetjes cisca en pootje van rocco
Bericht Maandag 4 Januari 2010 9:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:15 am
  Berichten van afgelopen: