ik ben verliefd op een grijze roodstaart uit een dierenwinkel in zwolle en het was nog wederzijds ook haha het is een vrouwtje en was echt heel lief ik denk alleen niet dat die goedkoop zal zijn lijkt mij dat een dierenwinkel wel meer vraagt en aangezien guus ook al komt binnenkort..... maar ga snel weer een keer langs om te kijken of ze er nog is mn grote liefde
Dinsdag 29 Mei 2007 7:56 pm
Sue Moderator
Re: verliefd op een grijze roodstaart
Ahhh misschien valt het wel mee met de prijs? Is ze nog jong? Of is ze al wat ouder? Dat kan nl wel schelen!
ze was nog jong het mannetje wat ze ook hadden is pas geleden verkocht dus ze is helemaal alleen nu en naamloos dus heb haar ook maar kokkie genoemd haha ze ongeveer evenoud als kokkie en een lief koppie had ze en ze wou mn vinger likken haha
ja ben echt steeds eraan aan te denken ga volgende week er weer heen die bij een andere dierenzaak was was niet echt liefde haha die was meer zielig hoe die erbij zat dus die wil ik ook wel om een leuk leventje te geven
als ze maar naar een heeeel lief iemand gaat en dat ben je denk ik wel dus is de discus en die ander jumper ik ging ook gewoon expres naar dierenwinkels heen om gaaitjes te kijken he