Onze grijze roodstaart papegaai is vermist. Hij is weggevlogen op 6 mei 2011 in Enschede.
Zijn naam is Tukker en is slechts 18 weken oud. Hij heeft een gesloten voetring. Wij hebben inmiddels allerlei instanties ingelicht en flyers opgehangen. Deze melding hier is onze laatste hoop.
Help ons alsjeblieft onze Tukker terug te krijgen.
Wie heeft hem gezien of gevangen? Bel svp 06-51405826
Ow, ik hoop zo dat jullie hem terugvinden. Zelf woon ik in België en is de kans dus zéér klein dat hij hier zou zijn maar hoop echt dat iemand hem gezond en wel kan vinden en zo eerlijk is jullie te contacteren.
oh wat zijn we blij ! Onze Tukker is weer terug. We hebben haar vanmiddag, in goede gezondheid, weer op kunnen halen bij de dierenopvang. Hij is nu na ongeveer 3 dagen ca. 1 kilometer hier vandaan bij iemand op het dak gevonden. Gelukkig heeft de eerlijke vinder meteen de dierenambulance gebeld. Uiteraard hebben wij bij de vinder een mooie bos bloemen achtergelaten en een mooie donatie aan de dierenopvang Enschede gedaan. Wat moeten wij blij zijn met deze mensen !
Nu gaan we gauw een afspraak maken om hem te laten wieken.
Dinsdag 10 Mei 2011 4:50 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
wat een geluk zeg. dat is echt boffen. die angst die je doormaakt als ze weg zijn.
dit overkomt je geen tweede keer.
Hou je er wel rekening mee dat wieken nooit een zekerheid is dat ze niet kunnen gaan vliegen. Mijn grijze vliegt evenzeer als hij ooit gewiekt was, nu wiek ik hem niet meer want ik kan er toch niet meer op vertrouwen dus heeft het ook geen zin.
Woensdag 11 Mei 2011 11:11 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:18 am