vliegen, uitrekken

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
serden
Fladderaar

vliegen, uitrekken  Reageer met quote  

Hoi Allemaal,

Is het normaal dat Chico zn hele doos overhoop gooit? Al zn houtsnippers aan de kant graaft zn kop in de hoek steekt, heel erg met zn vleugels wappert (waardoor die tegen de doos knallen), continu uitrekt dan links en dan rechts, met zijn snavel tegen de doos beukt. Is dit aandacht trekkerij? Hij is vaak uit zn doos op een dag en aandacht krijgt genoeg aandacht! Hij is ook af en toe aan het niesen..dit laten we zaterdag in ieder geval even nakijken dan gaat we hem laten testen.

Hoor graag van jullie
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 4:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
serden
Fladderaar

Reageer met quote  

Kijk trouwens even in ons dagboek, chico 7 weken en chico nu..is best een beetje veranderd niet?? Hartje
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 4:10 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Is wel normaal denk ik, hij is nog jong
Maar hij is echt lief! Very Happy
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 5:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

tja,dat ie graag uit de doos wil,lijkt me wel duidelijk. Laughing Laughing
Is de doos wel groot genoeg voor hem,als ie er nu al geregeld met zijn vleugels tegen op slaat?
Niest ie erg veel??
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 6:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tijd voor een grotere doos, of de bodem/hoek van de kooi??? Very Happy Very Happy
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 6:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

weet eigenlijk niet wanneer grijsjes beginnen hun vleugels te oefenen??
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 6:28 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik weet het ook niet meer, van Pico..
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 7:32 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Herman deed dat graven in het begin ook. Hij zat al wel in zijn kooi, begon geloof ik ook al wel wat te klimmen maar ging ook vaak "graven"
Ik heb het toen maar genegeerd, en later heeft hij het eigenlijk nooit meer gedaan.
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 8:44 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier staat er nog een filmpje van
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ovie_id=27

Is dit wat je bedoeld?
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 8:46 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is hij ook niet aan het oefenen om op te stijgen? Smile
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 8:57 pm
serden
Fladderaar

Reageer met quote  

Ja Esjo! dit is precies wat ik bedoel. We hebben inmiddels de doos al een keer ingerolen voor een andere want die we meekregen was niet echt comfortabel voor hem. Hij heeft nu een doos waar hij meer dan genoeg ruimte heeft om te bewegen en hij zit vaak gewoon bij ons. Dan hou ik het maar op gewoon aandacht willen Very Happy

Hij niest als hij heel erg druk is, wat ik in het eerste bericht schreef, nu heeft hij er geen last van... Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 10:14 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb ook nooit echt begrepen waarom Herman het deed. Het leek wel gefrusteerd gedrag, maar ergens ook wel weer grappig. Very Happy
Bericht Vrijdag 4 Mei 2007 10:16 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik had ook begrepen dat sommige mensen een wasmand (zo'n ronde) gebruiken omdat de vogel anders telkens uitbreekt. Hij heeft ook redelijk wat ruimte in zo'n mand als hij even wil fladderen??
Bericht Zaterdag 5 Mei 2007 9:57 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:19 am
  Berichten van afgelopen: