|
|
|
Nathalie
Fladderaar
| Voor de eerste keer ergens mee naartoe nemen... Wanneer? |
|
|
Hoi,
Hier ben ik weer (handig zeg, zo'n forum!).
Ik heb Timmy nu 2 weken en heb wel het idee dat hij aardig gewent is thuis. Ik heb hem nog nergens mee naartoe genomen. Maar ik zat te denken om hem vanavond mee te nemen. Ik moet namelijk vanaf 18.00 uur vanavond tot een uur of 22.00 de kantine van mijn sportclub open houden. Op vrijdagavond komen hier hoogstens 3 mensen ofzo binnen.
Ik zit te twijfelen of ik Timmy meeneem en heb op z'n t-standaard zet. Ik weet niet of dit al verstandig is omdat hij nog zo jong is (13 wkn) en ik hem nog niet zo lang heb. Ook omdat ik niet weet of hij "ziek" is of iets heeft ofzo.
Wanneer neem je je vogel voor het eerst mee ergens naartoe. En wat denken jullie van bovenstaand verhaal?
Groetjes Nathalie en Timmy |
Vrijdag 1 September 2006 7:30 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Het kan wel, maar neem dan ook een voerbakje mee |
Vrijdag 1 September 2006 10:47 am |
|
|
|
|
maartje en nelis
Beginnende vlieger
Ik heb Nelis vanaf een paar dagen al mee genomen naar me vriend om daar te gaan slapen! hij vond het echt super leuk! EN toen ik 9 uur moest werken heb ik hem ook mee genomen! moest alleen maar de telefoon beantwoorden, dus kon hem dan ook aandacht geven en eten geven!
Ik denk dat je het gewoon moet doen en ook vaker! Dan vind hij/zij het van zelf erg leuk!
Groetjes  |
Vrijdag 1 September 2006 11:48 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
ik denk dat het geen probleem is hoor.
balou is toen hij een paar weekjes was mee geweest naar de school van de dochter van sweety.
als ze regelmatig mee gaan vinden ze dat erg leuk hoor.
zorg wel dat hij eten en drinken heeft |
Vrijdag 1 September 2006 1:34 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ja, nu zoveel mogelijk meenemen juist!!! In de natuur was hij uitgevlogen en zat hij ook niet in een kooi en als hij jong is zal hij makkelijker aan vreemde dingen wennen  |
Vrijdag 1 September 2006 4:43 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ga goed na of het kan!!
Tocht,alhoewel een gaai daar normaal wel tegen kan,maar je hebt een jonkie!!
Wordt er veel gerookt en blijft dit niet hangen???
Is het er niet te stoffig??
Kun je alle antwoorden met ,NEE,beantwoorden,zie ik verder geen probleem.  |
Vrijdag 1 September 2006 4:46 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Owh ik had niet gelezen dat je hem tot 10 uur savonds mee wilde nemen Slaapt hij dan normaal nog niet? Dan kan dat vast wel, maar ik weet dat ik mn eigen vogels hier geen plezier mee zou doen...die zitten dan lekker op 1 poot Zolang je niet met hem in de kroeg gaat zitten of snachts met hem de de hort op gaat moet je je niet druk maken hoor Beetje rook is geen ramp, stof ook niet zolang hij er niet blijft wonen en tocht...uhmm nou ja, dat lijkt me ook wel wat meevallen  |
Vrijdag 1 September 2006 4:56 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
was ik nog een keer
Misschien kun je hem de eerste keren beter wat korter mee nemen? 4 uur is wel direct erg lang om in een kantine op een stok te zitten mss? Mjah...je voelt zelf vast wel aan wat hij wel en niet leuk vindt  |
Vrijdag 1 September 2006 4:58 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Leuk! Ik zou 'm meenemen! Ik zou alleen wel de mensen een beetje instructies geven, zodat ze 'm niet gaan plagen..  |
Vrijdag 1 September 2006 5:11 pm |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
Wij hebben Jelle na 1,5 week al meegenomen, op koffievisite bij m'n ouders. Vond ie helemaal geweldig. Maar zo laat op de avond, daar doe je Jelle ook geen plezier mee. We zijn een keer om een uurtje of 10 teruggereden en ik was blij dat we thuis waren en we hem lekker in de kooi konden zetten. Hij viel bijna om van vermoeidheid. |
Vrijdag 1 September 2006 10:02 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:19 am
|
|
|
|
|
|