Hallo allemaal nou jacko is iets meer aan wezig hij eet wel maar slaapt nog wel veel vindt ik maar net wat jullie schrijven hij is misschien wel van slag door alle veranderingen ik hou hem wel goed in de gaten .
Zolang hij maar goed eet en drinkt of niet dan.
Alleen durf ik hem nog niet te sproeien wat ik wel gedaan heb maar daar wacht ik nog maar ff mee en vertrouw ik het niet dan ga ik naar de va.
Vele groetjes van Thea.
nou allemaal die mijn een reacktie hebben gegeven juliie hebben gelijk dat onze jacko van slag is geweest door alle nieuwe dingen die hij moest mee maken,
hij zit weer vrolijk in zijn kooi te spelen eet weer goed en laat af een toe een geluid horen, zijn bezorgde baasje is weer blij dat het toch goed is gekomen.
mensen bedankt allemaal voor jullie berichtje.
Nou,kijk eens aan!!!!
Fijn dat Jacko,zo snel aan veranderingen went!!!
Ik zou het persoonlijk blijven doorzetten.
Coco had hier aan het begin ook problemen met de veranderingen en nog wel een beetje.
maar toch neem ik elke week bijv. zijn kooi onder handen en hang ik er nieuwe dingen in.
Naar mijn idee,wennen ze zo sneller aan veranderingen!!
wat jij schrijft danny doe ik ook ik zet nu de kooi ook af en toe open om te kijken of hij er uit komt maar dat doet hij nog niet.
ik probeer hem nu ook op pellets te krijgen ik meng ze nu nog ff door het voer dus kijken wat hij verder doet,
maar verder vindt hij een hele boel lekker zoals mais tomaat manderijn appel dus het gaat gelukkig beter nogmaals bedankt.
Gr Thea.
Vrijdag 10 November 2006 11:05 am
Patricia Kamikaze piloot
Goed om te lezen Gaat helemaal goed komen denk ik!
Vrijdag 10 November 2006 4:12 pm
Sue Moderator
Ahhh wat fijn om te horen dat het weer oké gaat met 'm.. Ik zou doen wat Danny zegt: De kooi in ieder geval één keer per week onder handen nemen..
Hallo allemaal weer ff iets over onze jacko het gaat nu heel goed met hem hij is er echt overheen denk ik hij praat al wat woorden en zit veel te spelen met de speeltjes, ook hebben we hem al boven op de kooi laten zitten maar hij wil gaan vliegen dus als hij meer aan ons gewend is en vertrouwd laten we hem knippen dan kan hij ieder dag ff op de kooi.
Ook vindt jacko het heerlijk dat hij gesproeid wordt en als we hem wat langer hebben dan willen we hem mee nemen onde de douche daar heb ik ook een tip voor neem een goodsteen ontstopper zet die op de tegels en hij kan er lekker op zitten op die stok van de ontstopper.
Vele groetjes weer Thea.
Donderdag 16 November 2006 2:18 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:20 am