waarmee beloon jij je roodstaart??

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Bosevents
Eitje

waarmee beloon jij je roodstaart??  Reageer met quote  

De vraag staat er eigenlijk al:
waarmee beloon jij je roodstaart???

Wij hebben hem/haar net en hij lust graag de maiskorrels maar die zijn hard en duurt lang voordat ze op zijn. Om te trainen lijkt het mij makkelijk als het snel op is zodat je verder kunt maar ben even niet creatief Smile
Bericht Donderdag 24 September 2009 3:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: waarmee beloon jij je roodstaart??  Reageer met quote  

Je kan gepelde zonnepitjes nemen: Halve of hele. Smile Ik zou trouwens eerst proberen uit te vinden wat hij lekker vindt. Daarna kan je het gebruiken als omkoopmateriaal.

PS Welkom hier!
Bericht Donderdag 24 September 2009 5:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Welkom hier!

Ik beloon Joris altijd gewoon met mijn stem. Daar is hij al zo blij mee dat hij graag voor me "werkt".

Ik ga van de theorie uit dat het net kinderen zijn. Kinderen beloon je ook met een "goed zo!" en geef je ook niet elke keer een snoepje als ze het goed hebben gedaan.

Niet iedereen zal het hiermee eens zijn, maar dat geeft niet. Het is mijn visie in ieder geval.
Bericht Donderdag 24 September 2009 6:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi hoi, van harte welkom hier op het forum en veel plezier hier.

Bij het trainen gebruik ik pijnboompitjes. Verder komt mijn stem ook veel te pas en soms ook de clicker. Ik train dus niet altijd met voedsel maar voedsel gebruik ik meer met het trainen met nieuwe dingen of dingen wat ze nog niet helemaal kennen. Wink
Bericht Donderdag 24 September 2009 7:48 pm
Bosevents
Eitje

Reageer met quote  

ik zag op een site iemand parkieten met gierst trainen. Ik ga dat denk ik ook even bij mijn grijsje proberen...
Nog meer suggesties (zijn welkom)
of goede dvd's of websites
Bericht Donderdag 24 September 2009 8:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Stukjes gierst, pijnboompitjes, kleine stukjes walnoot, gepelde zonnebloempitjes, klein stukje appel of ander fruit.
Eigenlijk kun je alles gebruiken wat je vogel lekker vindt. Maak van grotere dingen kleine stukjes Wink
Bericht Zondag 27 September 2009 12:12 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:23 am
  Berichten van afgelopen: