welke kunstjes kan jou papegaai?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
olaendj
Net uit het ei

welke kunstjes kan jou papegaai?  Reageer met quote  

welke kunstjes kan jou papegaai?

en hoe heb je die geleerd?

in dit topic kunnen jullie de "tips en tricks" delen over de kunstjes die jij en je GaaII leuk vinden!
Veertje
Bericht Woensdag 22 September 2010 10:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
olaendj
Net uit het ei

Reageer met quote  

Exclamation mijn gaaitje kan trouwens pootje geven zie in mijn dagboek het filmpje
Bericht Woensdag 22 September 2010 10:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

Binkie geeft ook een pootje,ik zeg dan hy 5
Bengel kan ook een heel goed kunstje Nanaaa! kijk maar in mijn dagboek bij KERSEMUS

hahaha veel plezier
Bericht Woensdag 22 September 2010 11:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

de grootste truc die mijn kaketoes heel goed kunnen SLOPENNNN Mr. Green
Bericht Woensdag 22 September 2010 12:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mijn gaaitjes:
Joske (grijze) kan gooien en vangen, pootje geven, kusje geven, high five, vleugeltjes hoog doen, rondje draaien, kusje op mijn neus geven (denk dat het zo ongeveer dat is)
Onze BB kan pootje geven, pootje wuiven, voor dood liggen (moet hij echt veel zin hebben om te luisteren en het op commando te doen), pootje op mijn neus doen. (denk dat het bij hem zo wat is)

Hoe leer je dat? Veel dingen merk je zelf dat ze op de één of andere manier aanleg hebben tot een bepaald trucje, er zijn geen standaard dingen, alleen het positief belonen dan.
Bericht Donderdag 23 September 2010 8:39 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:26 am
  Berichten van afgelopen: