|
|
|
mary30
Kuikentje
| Welke pellets? |
|
|
Graag zou ik willen weten welke pellets nou eigenlijk het beste zijn voor mijn gaaitjes.
Inmiddels zitten ze nu ongeveer een jaar op de nutribird pelletjes en ze zijn hier aan gewend geraakt. Toch lees ik hierover verschillende berichten. Ook heb ik de harrisons wel uitgeprobeerd, alleen hier moeten ze niks van weten En eerlijk gezegd vind ik dit wel vrij prijzig.. Is er nog een andere optie ? En zijn jullie bekend met nutri berries ? |
Maandag 5 September 2011 5:34 pm |
|
|
|
|
José
Eitje
Ik gebruik zelf pellets van ZuPreem maar ook hier zijn de meningen over verdeeld. Ik ben ook benieuwd wat nou het beste is voor mijn grijsje... |
Dinsdag 6 September 2011 11:54 am |
|
|
jeffrey
Net uit het ei
Harrison,OptiBird,Scenic. |
Woensdag 7 September 2011 7:30 pm |
|
|
|
|
MariekevC
Ervaren vlieger
Ik heb hier ook een grijsje overgezet op ecobird.
doet hij het goed op |
Donderdag 8 September 2011 8:58 pm |
|
|
Stavros
Eitje
ik ben nu al een beetje een kenner (lol)
mijn vroeger grijsje at alleen zaadmengsel
nu eet mijn grijsje nutribird
en ik moet zeggen dat zijn gezondheid heel wa beter is |
Zondag 11 September 2011 4:55 pm |
|
|
Sarah
Moderator

heb vroeger harrisons gegeven, daarna wou ik scenic eens uitproberen maar hun ontlasting stonk hiervan en echt goed eten deden ze het niet vond ik, dus ik zweer bij Harrisons |
Donderdag 22 September 2011 6:01 am |
|
|
|
|
mary30
Kuikentje
Ik heb toch nog maar een keer harrisson besteld, Maar ze moeten er echt niks van weten.. Het nadeel van harrisson vind ik dat je het na een dag weg moet gooien.. Ik weet het nu ook niet zo goed meer..  |
Maandag 3 Oktober 2011 11:27 am |
|
|
Mita
Eitje
Ik weet niet wat het beste pellet voer is.
Als je de verschillende berichten mag geloven dan deugen ze allemaal of allemaal niet.
Ik zelf probeer zoveel mogelijk variatie te geven zodat het voer niet saai wordt voor Mita.
Momenteel geef ik Zupreem fruitblend (wel gekleurde ontlasting en urine), Optibird, Pretty Bird en als extra tractatie Nutri-Berries. Dat laatste eet Mita erg graag, maar een groot gedelte beland op de grond en dat vind ik zonde. Het is nogal prijzig.
Ik wissel het wel altijd af, soms gemengd, soms appart in verschillende variaties.
Maar naast pellets geef ik ook nog gevarieerd groente en fruit en ook nog een beetje zaad. |
Maandag 3 Oktober 2011 3:36 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Ik geef harrisons, bevalt prima! Hoezo moet je het na een dag weggooien Mary? ik vis de brokjes van de grond en gooi ze gewoon weer inde voerbak! Ecobird heeft cleo een poosje gehad, maar die kreeg en erg stinkende flatsen van. Scenic wilden ze hier echt niet eten (heb ook niet mega hard geprobeerd) |
Maandag 3 Oktober 2011 6:50 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:26 am
|
|
|
|
|
|