Hier weer een berichtje van Whoopie. Ze gaat erg goed. ik voer haar, ondanks ze nu bijna 10 weken is, nog steeds 3 x per dag. ik denk dat ze zelf aangeeft wanneer het voldoende is en wil stoppen. anders voer ik het pak op. Heb anders het gevoel dat ze toch te weinig heeft. ik voel het borstbeen nog en was bang dat ze veel te mager is. Vanochtend heb ik haar gewogen en raad eens wat, ze weegt 4.85 gram. Hier een zucht van verlichting. Verder pel ik s'avonds zonnenbloempitten. Een hele hoop werk maar daar smikkelt ze heerlijk van. Ook geef ik geweekte pellets, veel fruit en ga vandaag eens wat hardgekookte eieren en brocolie geven. Ze doet het erg goed en haar staartje wordt erg mooi van kleur.
Toch zijn alle adviezen erg welkom hoor dus als jullie die hebben, heel graag.
Verder laat ik ze binnenkort chippen maar wil daar toch nog ff mee wachten tot ze wat steviger in haar spieren zit. Denk nu nog steeds dat dat teveel pijn gaat doen.
Saar ik ben bezig om allemaal babygeluidjes te gaan sparen. Nou moet ik ze alleen nog op dvd. zetten. Kweet niet hoe ik dat moet doen maar ik heb vrienden die nogal handig zijn op de pc. dus dat komt helemaal goed.
Heb nu zo'n stenen vogeltje met sensor gekocht en dat laat ik dadelijk afspelen als ik een keer een daggie dierenamb. moet draaien. Heeft ze misschien toch het gevoel dat ze niet helemaal alleen zit. Tja ik heb ook nog een hondje en twee katten dus ze zal zich toch niet helemaal alleen voelen maar dit geeft mij ook een rustiger gevoel.
Maandag 22 Augustus 2011 12:08 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:26 am